*Excuses als hier al een topic over is geweest
, ik heb gezocht en kon niet vinden (op het HK topic na), maar ik had er niet veel zin in om 354 pagina's door te spitten
.) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ik heb gezocht en kon niet vinden (op het HK topic na), maar ik had er niet veel zin in om 354 pagina's door te spitten
.)
, die geen BF mocht verkopen en er toen maar 1 ergens gekocht heeft en meegenomen naar Pakistan om er daar een goedkope kopie van te laten maken... uiterlijk lijkt hij ook wel verdacht veel op de Barefoot , zo op de plaatjes.
. Ik wilde er echt een aanschaffen voor ca. 1 a 2 keer in de week rijden, dus de kwaliteit mag een tikje minder zijn maar niet zoveel minder dat mijn paard er schade aan over gaat houden
.
. We zijn nu al bijna 5 maanden aan het tobben en ik had goede hoop dat het nu eindelijk eens goed zou komen. Voor dressuur, wedstrijden etc. had ik de moed al opgegeven. Ik hoopte haar nog een paar keer per week lekker mee naar buiten te kunnen nemen (vandaar een boomlooszadel, heb de BF getest op haar en dat reed heerlijk), maar dat zit er de komende tijd dus weer niet in. Ik vind het zonde om dan alvast een boomlooszadel te kopen, terwijl ik niet weet of ik het wel kan gaan gebruiken. pmarena schreef:Nah , Randolls is volgens Barefoot afkomstig van mevrouw "Trekker", die geen BF mocht verkopen en er toen maar 1 ergens gekocht heeft en meegenomen naar Pakistan om er daar een goedkope kopie van te laten maken... uiterlijk lijkt hij ook wel verdacht veel op de Barefoot , zo op de plaatjes.
Hij wordt geleverd door de Firma UKAL, een Franse groothandel. Die hebben meer zadels en andere zaken van het "merk" Randoll. En aangezien ik al die mensen op de Spoga in die Pakistaanse tent zie zitten.....![]()
Ik vind hem er op nieuwere foto's helemaal niet slecht uitzien , heb 3 x een gebruikte gezien en die waren wel erg dun en flut. Binnenwerk en gebruikte materialen schijnen niet zo sterk te zijn , weinig schoftruimte ook , en wat minder anatomisch gevormd wat dat betreft. Maar als je er niet teveel van eist en een wat ronder type (weinig schoft) paard hebt , zul je er best wel een leuk zadeltje aan kunnen hebben hoor.
Het is gewoon een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend zadel.Als het die naam tenminste mag hebben
![]()
Jammere is wel dat hij uiterlijk echt veel op de Barefoot lijkt , grofweg. Ik hoor ook regelmatig dat mensen een "Barefoot" ergens in een winkel hebben gekocht , voor de BF prijs , en dan is het gewoon een Randolls...zijn ze gewoon bedonderd , sommige verkopers zeggen : ja het is hetzelfde als de Barefoot. Verkopen er vervolgens ook nog een ondeugdelijk dekje bij.... slechte voorlichting. Da's jammer.
En dat vindt Torsion weer van Barefoot![]()
Overigens zijn er ook Torsion dealers die een flut dekje bij de T verkopen
![]()
Daarom kiest Barefoot er ook voor om met landelijke verkooppunten te werken.... ik neem aan dat dat ook 1 van de redenen van Torsion is ?
Of in ieder geval met mensen die achter HUN product staan...in Duitsland zijn er ook meerdere verkooppunten van Barefoot en ook van Torsion. Ik vind het nog steeds jammer dat er nergens een winkel is waar ze UITSLUITEND boomloze zadels verkopen van alle merken....maaja..dat vinden sommige van de leveranciers weer niet goed. Denk je eens in een shop met Flexion, Ansur, Startrekk, Torsion, Barefoot, Randoll, Freeform, Bob Marshall....enz. Zou dat niet gaaf zijn???![]()

pony25 schreef:Ik heb een Randol's en rij er al ruim 2 jaar erg fijn mee
Je kunt me ook even Pben als je nog verdere vragen hebt
En dan zou ik graag willen weten waar ze in de aanbieding zijn ik wil evt een nieuwe kopen

Jossie schreef:@ Pony25: Inderdaad staat in de nieuwe bit een advertentie over een Randol's voor 299 euro. De advertentie is van Powerhorse (www.powerhorse.nl), aangezien jij in Rotterdam woont, heb je mazzel. Er zit een zaak in Rotterdam van deze firma, namelijk Commijs aan de s'Gravendijkwal 134.