winterdeken waterdicht maken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

angela123

winterdeken waterdicht maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 11:24

ik wilde graag weten of het mogelijk is een witerdeken waterdicht te maken mensen om mij heen zeggen van wel maar ik weet niet hoe
nu zal je denken koop dan en regendeken
maar ik heb eind vorige winter een hele nieuwe global winterdeken gekocht bij hyporama en vind het zonde nu al weer een nieuwe te kopen
ze gaat deze winter naar een nieuwe stal waarze de stal uit kan lopen en dan komt ze op een soord plaatjes waar ze ook kan staan en dat is wel over dekt op het laatste stukje na dus ze komt niet in de volle regen te staan weten jullie een oplossing

aafje87

Re: winterdeken waterdicht maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 11:42

het ligt eraan wat voor een stof de deken heeft! Is het een nylon geken dan is het niet mogelijk.
Is het een ripstop deken dan kan het wel maar dat ligt er een beetje aan hoe fijn die geweeft is.

angela123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 13:23

ja wat voor stof is het goeie vraag zou ik toch eens na moeten kijken het is geen nylon dat weet ik wel het is ook zoo als ik er wat water op laat vallen glijd het er zo vanaf
het is dat harde stof hoe heet dat nou??

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-05 13:47

canvas?

Je zou ook een spuitbus kunnen halen om kleding waterdicht te maken. Het wordt dan *denk ik* niet helemaal 100% waterdicht, maar wel grotendeels.

angela123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-05 13:52

oke dankje ik ga wel eens kijken wat voor stof het is