Regendeken HH of BR?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

veer

Regendeken HH of BR?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-05 22:53

Voor de aankomende herfst ben ik van plan een nieuwe deken te kopen. Heb al een heerlijk warme bucas winterdeken, zoek dus een tussendekentje. Nu zit ik te twijfelen tussen deze 2, misschien dat jullie er ervaring mee hebben of ze goed zijn? Groetjes Elvera

BR regendeken

Een super regendeken van BR.
0 grams vulling.
Waterdichte, ademende regendeken.
(3000 mm waterdicht, 4000 gram/24 uur ademend).
Voorzien van kruissingels, afneembare bilriemen, staartflap, dubbele musketon sluitingen, schoftbontje.
De sluitingen zijn gemaakt van gematteerd rvs.
Voering gemaakt van anti schurend materiaal.
Gegarandeerd 100 % waterdicht en 100 % ademend.
Een topdeken onder de regendekens.

Afbeelding

Of deze HH's:

Harrys horse® platinum deken 150 grams (HHplatinum)

Harrys horse PLATINUM DEKEN 150 GRAMS
De deken die gegarandeerd 100 % waterdicht is.
Een ideale tussen deken dus afbouwend van een dikke winterdeken naar de dunne deken of straks zonder deken.
De deken is geschikt voor buiten maar, ook voor op stal omdat deze deken zeer goed ademende eigenschappen heeft.
Een deken die zeer compleet is met kruissingels, schoftbontje, bilkoorden, dubbele bostsluiting, loopsplitten.

Afbeelding

Sily

Re: Regendeken HH of BR?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 23:12

Staat er bij beide geen D bij?

Ik wil mijn dekens altijd van wat dikker materiaal hebben, heb geen ervaring met deze dekens, maar kijk dus altijd naar de D, zodat de deken iig stevig genoeg is om mijn haflinger te overleven

Mettetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 23:17

HH, heb mijn paard 4 jaar en de deken net zo lang. Nog steeds waterdicht en geen beschadiging op de vinden! Ze gaat er mee in de wei, dollen in de bak, enz.........

Ik heb een uitvoering zonder voering voor het voor en najaar. Voor de winter gebruik ik de IR Tornado (beste uit de test van de BIT 2004) en wanneer de temperatuur onder 0 graden gaat gebruik ik een onderdekentje daaronder.

Maar moeilijk hoor een deken kopen. Laat je gaat informeren. Er is zoveel keuze!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-05 23:17

ik heb die van HH die platinum ook een 150 grams en een 300 grams ik ben met beide zeer dik tevreden vooral met die hele dikke die 150 grams gaat nu dit komend seizoen goed in gebruik ik heb die 150 grams als tussen en onder deken gebruikt afgelopen winter ik hoop wel dat ze nu nog passen maar ik vind ze dus echt wel stevig en de HH hebben die buiksingels door de deken lopen dat is echt wel fijn