Ik wil straks ful time gaan werken. En vind het toch een fijn idee dat hij de nodige aandacht krijgt. 24/7 gaat helaas niet lukken. Ik dat nog gevraagd maar helaas. Ik wil hem ook niet meer verhuizen. Omdat ik nu op een stal sta. Waar er toch nog mensen zijn stal indurven en hem buiten zetten. Op mijn vorige stal wwerd hij soms gewoon niet gemest of gevoerd omdat hij gevaarlijk deed.
Ik heb zelf nergens last van. Als ik er bij ben gaat het ook gewoon goed. Ik hoor van anderen mensen dat als ze zijn stal deur open doen dat hij zich omdraait zijn oren plat legt en drijgt. Gelukkig doet hij dat nog maar zelden. Naar horen zeggen. Als hij zich niet omdraait blijkt hij dus zijn oren in zijn nek te leggen en te dreigen. Dus heel dicht bij je arm lopen happen. Wat de meeste dan doen uit reactie is hem een lel verkopen. Waar door hij meestal nog feller reageert en dan als nog bijt.
Ik weet dit alleen van de mensen van stal.
Ik heb hem in slechte toestand van een handelaar gekocht als zijnde beginnerspaard. Als hij op het land loopt is er niks aan de hand. Kan je hem zo pakken komt ie ook naar je toe enz. Het is alleen dat stukje op stal dat hij zo vervelend is. Met poetsen schraapt hij alleen en hapt een keer in de lucht. Als je met hem aan het werk ben is het een heerlijk paard.