Ik heb een zeer vervelend pensionstal probleem.ik doe het maar even anoniem..je weet maar nooit.
Ik sta op een pensionstal,nouja,ik samen met 2 anderen bij een fokker.Mooie stal,buitenbak die slecht is,hooi en zaagsel wat ik wil en er wordt standaard sportbrok gevoerd,die hij dus groot inkoop.op zich goed voer,maar ik vind het te heftig.
Ik mag niet voor minder geld overstappen op andere brok, de eigenaar bemoeit zich overal mee.niks is goed en hij komt weinig afspraken na. misschien draait hij nog terug,maar er zijn her en der irritaties en ik vind het gewoon vreemd.
andere optie,is een kale box huren,alles komt er dan nog bij.ik kan wel hooi en zaagsel/stro bij die boer kopen,voeren wordt ;s morgens gedaan, evt in overleg ook 's avonds als je bijvoorbeeld niet kunt oid.
ook ruime stal.
paarden gaan in een paddock,af en toe eens op de wei(het zijn boeren die heel erg veel koeien hebben.ze willen goed land houden)buiten zetten doet boer,binnen kan zelf of doet boer ook.
er zit geen bak mee maar de binnenbak is op 1 minuut afstand.
wat zouden jullie doen?
de luxe verlaten en wat minder gaan staan,maar de voordelen nemen als in zelf voeren en dus zelf bepalen?
of blijven,100 keer slikken en...ja weet ik niet....