Ervaringen Eurostar Klara

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tuhan

Ervaringen Eurostar Klara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-05 14:06

Hoi,
Ik zit erover te denken om een eurostar klara 450 te kopen, heeft iemand hier ervaringen mee, of raden jullie een andere broek aan. ik wil een broek zonder lederen zitvlak en wel met steekzakken en rondgenaaid zitvlak in de kleur antraciet

groetjes kim

Lenneke_

Re: Ervaringen Eurostar Klara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 15:49

Ik heb er een. Hij zit wel lekker enzo, mar ik vind dat hij niet zo mooi blijft. Na één keer wassen zat hij vol met pluisjes en haaltjes. Toen zijn we ermee terug gegaan naar de winkel, daar hebben ze hem opgestuurd naar de fabriek. Paar weken later kwam hij weer terug zonder pluizen, weet niet wat ze ermee gedaan hebben. Maar nadat ik hem weer gewassen had zat hij alweer onder de pluizen en haaltjes. Hij ziet er niet mooi meer uit en dat voor 80 euro.

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 16:22

Ik heb er ook een. Ik heb alleen weinig tot geen pluisjes. Soms zitten er een paar bij de zakken maar die kan je weg halen met een scheermesje of gewoon laten zitten.
Ik heb alleen maar deze rijbroeken. Ik vind ze heerlijk.

vannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 16:37

ik heb er ook een
zit ook een beetje onder de pluisjes (krijg je als je langs iets grofs schuurd) maar gelukkig doet een scheermesje wonderen en binnenstebuiten wassen

ik ben er verder wel blij mee

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 16:51

Ik heb er ook 1, en idd de pluisjes. Vooral op de plek waar de zweep langs mij been schuurt tijdens het rijden.

Maar Vannie, hoe haal jij die pluisjes er dan af met een scheermesje? Nog nooit van gehoord, zal het ook eens proberen!

edit: Ik vind het hele fijne broeken, ga er binnenkort nog 1 kopen, alleen dan een duurdere variant.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 19:09

Ik heb m als witte rijbroek, vind hem heel fijn alleen is ie gekrompen omdat ie n paar keer heel vies was en mn moeder m warm moet wassen !!! Het schijnt aan de soort stof te liggen of ie pluist, de 450 stof schijnt WEL te pluizen geloof ik en de 830(kan dat ) neit ofzo.... Die van mij pluist amper maar k gebruik hem dus ook neit dagelijks...

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 19:30

Famke_a4pje schreef:
Ik heb er ook 1, en idd de pluisjes. Vooral op de plek waar de zweep langs mij been schuurt tijdens het rijden.

Maar Vannie, hoe haal jij die pluisjes er dan af met een scheermesje? Nog nooit van gehoord, zal het ook eens proberen!

edit: Ik vind het hele fijne broeken, ga er binnenkort nog 1 kopen, alleen dan een duurdere variant.

Gewoon deroverheen.
Doe ik zelf ook, tenminste deed, want ik heb nu een nieuwe.
Omdat dat klitteband het niet meer doet .

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 20:00

ArieLover schreef:
Gewoon deroverheen.
Doe ik zelf ook, tenminste deed, want ik heb nu een nieuwe.
Omdat dat klitteband het niet meer doet .
Omdat het klittenband het niet meer doet koop je een neiuwe? Is het niet handiger om een nieuw stukje (50cent) klittenband erop te zetten?
Ik heb ook een Klara, ik vind hem mooi, en zit heerlijk! Niet zo voor de zomer, het is een donkerblauwe, en vrij warm.. heerlijk in de winter!
Ook wel een paar pluisjes.. op me achterwerk

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 21:39

Finale blijft mijn favoriet