zonder cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bliksempie

zonder cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 19:14

wat vinden jullie van zonder cap te rijden
want met buitenritten rij ik zonder cap(alleen bij shetlanders dan)

tenemieken

Re: zonder cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 19:27

het is iedereen zijn mening natuurlijk,maar als ik dresuur rijd of ga wandelen (met mijn paard!) dan zet ik ook geen cap op. omdat ik ze zo door en door ken en vertrouw. er kan natuurlijk altijd wel iets gebeuren maar dat is dan mijn eigen probleem. voor springen zet ik altijd een cap op en als ik met onbekende of paarden die ik niet vertrouw rij dan zet ik hem ook op.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 19:28

Ik rijd met cap buiten... ik ben vorig jaar van mijn paard gevallen. Zonder cap had ik waarschijnlijk niet meer geleefd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 19:31

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 19:39

Als ik alleen wat ga stappen doe ik vaak geen cap op maar anders altijd ik ben al een paar keer lelijk van een paard of pony gevallen op de manege en zonder cap had ik waarschijnlijk niet meer geleeft.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 19:41

Ik vind het ontzettend dom dat je zonder cap buiten rijdt. Kun je je niet bedenken wat er gebeurd als je met je kop op het asfalt knalt?? Dat kan hele nare gevolgen hebben die je met een cap kan voorkomen. Want ook van een shetlander kan je heel hard vallen.

ik rij altijd met cap, ook als ik maar 3 rondjes in de bak ga stappen. Je weet maar nooit wat er kan gebeuren. En als ik straks niks meer kan door hersenletsel door een val waarbij ik geen cap op had gehad zou ik mezelf dat nooit kunnen vergeven. Dus wat heb je liever, er even minder mooi uitzien (wat ik overigens niet vind, een cap hoort nu eenmaal bij paardrijden) of het risico lopen dat je straks alleen nog maar achter de geraniums kan zitten. Ik weet het wel

Loenz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 19:46

Ik vind het niet zo slim dat je zonder cap buiten rijd maja.
Ik rij wel met cap buiten, maar als ik dan op het strand ben, dan zet ik hem ff lekker af, ga ik weer van het bstrand af, zet ik hem weer op.

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 20:13