Ik wil namelijk géén ruzie!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
monsera schreef:Je gaat aanstaande vrijdag verhuizen en je hebt dat nog niet gemeld op je huidige stal plaats?Heb je niet een maand opzeg termijn en dan nog vind ik het niet netjes.
Ik zou gewoon eerlijk vertellen waarom je weg gaat mss leren ze er iets van.
SUCCES 
Kelloriejj schreef:monsera schreef:Je gaat aanstaande vrijdag verhuizen en je hebt dat nog niet gemeld op je huidige stal plaats?Heb je niet een maand opzeg termijn en dan nog vind ik het niet netjes.
Ik zou gewoon eerlijk vertellen waarom je weg gaat mss leren ze er iets van.
Ze wisten dat het eraan zat te komen, alleen morgen nog zeggen... Zo gaat dat hier nou eenmaal, geen opzegtermijn. En ook al zeg ik het, moet ik toch meteen weg, zo zijn ze

Wij hebben ook geen opzegtermijn, en iedereen wist wel dat Memuska weg zou gaan zodra mijn wei en stal thuis in orde waren, maar niemand wist hoe lang dat nog zou duren. Ik heb het bewust niet eerder gezegd omdat ze dan 9/10 maar af en toe meer te eten zou krijgen en amper opgestrooid worden enzo, ik ken het daar al genoeg... Aan het begin van de maand heb ik gezegd dat ik ze die maand zou ophalen, toen zeiden ze dat ik het stalgeld maar die dag moest betalen. Dus een week vantevoren nog eens gemeld, maar toch kwamenze nog uit de lucht gevallen toen ik zei: "Ik kom Mushy's stalgeld betalen." - "Da's dan 200 euro asjeblieft." - "Ja, maar ik neem ze nu mee hoor." Tja dat heb je als ze niet luisteren... Heb uiteindelijk maar voor 17 dagen betaald die maand