Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

,
Eén of twee keer per week ga ik niet, ze staat toch de hele tijd in de weide, en om dan helemaal naar daar te gaan om even te borstelen is ook zo stom, die avonden was en strijk ik enz. Meestal moet ik mezelf het huis uitshotten tijdens de week, omdat ik zo moe ben, maar eenmaal daar vergeet ik de tijd
In de winter is het wel deprimerend om tijdens de week altijd in het donker te moeten rijden... Tutten en lang poetsen doe ik in het weekend, of tijdens de week, maar als het dan te laat word sla ik het rijden of longeren gewoon een keer over, ik ben niet zo heel fanatiek... 
Eilandje schreef:Ik werk 38u per week, en heb ‘s morgens en ‘s avonds een uur reistijd. Mijn paard staat dan ook nog eens op 20 minuten van thuis. Tja, hoe doe ik dat, na het werk snel eten (gelukkig kookt mijn vriend, het eten is meestal al klaar als ik thuiskom), dan naar mijn paard en daar mijn ding doen, en dan ben ik rond half 11 ‘s avonds weer thuis. Slapen doe ik veel te weinigEén of twee keer per week ga ik niet, ze staat toch de hele tijd in de weide, en om dan helemaal naar daar te gaan om even te borstelen is ook zo stom, die avonden was en strijk ik enz. Meestal moet ik mezelf het huis uitshotten tijdens de week, omdat ik zo moe ben, maar eenmaal daar vergeet ik de tijd
In de winter is het wel deprimerend om tijdens de week altijd in het donker te moeten rijden... Tutten en lang poetsen doe ik in het weekend, of tijdens de week, maar als het dan te laat word sla ik het rijden of longeren gewoon een keer over, ik ben niet zo heel fanatiek...

Tenfold schreef:Volgens mij zijn er zoveel mensen die fulltime werken en een paard hebben (en een huishouden) en allerlei andere verplichtingen. Niets bijzonders. Maar je zal niet heel veel tijd overhouden om te luieren of om andere leuke dingen te doen.
Citaat:Ik vraag me wel eens af wat mensen die geen paard hebben of in tijdbesteding vergelijkbare hobby (of veel minder werken) zoal doen met hun tijd....

Eilandje schreef:Ik vind dat er door sommigen toch wel heel gemakkelijk over gedaan wordt hoor. Imo is het te doen, mij lukt het ook, maar ik heb wel altijd tijd tekort, dus mijn huishouden en mijn slaap worden nogal verwaarloosd. En meer dan één paard zou écht niet te doen zijn. Succes ermee!