Wat voor ruitertje past op mijn pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Wat voor ruitertje past op mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 11:50

Binnenkort is het eindelijk zover. Ik heb over een paar weken een zadeltje voor mijn pony. Het zadeltje moet dan nog vermaakt worden en dan gaat voor het eerst het zadel erop. Hij is al helemaal tuigmak dus ik verwacht niet echt problemen. Nu ben ik dus nog op zoek naar een ruiterje die er goed op past maar de meeste mensen die reageren zijn gewoon echt te groot.

Dit is de pony.
Afbeelding

Hij is 84 cm groot. Als ik een advertentie plaats welke lengte kan ik dan het beste als maximum aangeven.

merel90

Re: Wat voor ruitertje past op mijn pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 11:59

ik denk dat je beter op een manege in de buurt rond kunt kijken. degenen die jouw advertentie zouden zien, zijn waarschijnlijk allemaal te oud en te groot. op een manege zijn genoeg kinderen van de goede lengte, en dan kun je ook alvast kijken welke kinderen je goed vindt rijden. in ieder geval succes!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 12:03

Dat is jusit helemaal mis gegaan. Kon maar 3 kinderen vinden waarvan ik dacht dat ze erop pasten. Twee daarvan warena l bijna aan het gillen als de manegepony even stil ging staan de andere had pas twee lessen gehad.

Aangezien hij dus ingereden moet worden lijkt het me niet verstandig om 1 van hun te kiezen. Iemand hoeft neit super veel ervaring te hebben maar eht is neit de bedoeling dat als mijn pony even stil gaat staan ze gelijk beginnen te gillen.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:08

hm, nee, dat is minder...

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 12:11

Kijk op zich kunnen ze samen leren ik ben er toch altijd bij en sta ook steeds in de bak erbij, maar ik moet iemand hebben die niet bij het minste of geringste gaat gillen. En diegene moet wel op zn kont kunnen blijven zitten.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:17

ja, snap ik, is wel zo makkelijk

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:41

Ik zou denk verschillende maneges in de buurt af gaan, of misschien ook de rijverenigingen...

Advertenties niet aan beginnen, want je wordt overspoeld door kinderen die niet aan je eisen voldoen...

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 13:36

Ik zou inderdaad ook naar een manegeg/ rijvereniging gaan.

Gewoon eens bij een les gaan kijken, en kijken of een wat kleinere ruiter je opvalt. Of ze wat jouw betreft een fijne rijstijl heeft die je pony nodig heeft. En dan evt. ouder en kind benaderen of er intresse is

En anders daar een instuctrice vragen of die nog lesklantjes weet die er geschikt voor zouden zijn

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 15:00

De andere manege hier ind e buurt is echt helemaal niets.

Het enigste wat ze daar elren in rondhobbelen en flink schoppen zodat de beestjes vooruit gaan.