Iemand ervaring met blackstone schoenen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

VLC

Iemand ervaring met blackstone schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 17:59

Ik ben al een tijdje aant rondkijken naar nieuwe stalschoenen, omdat mn oude echt niet meer te gebruiken zijn.. Op concours zie ik heel veel mensen met blackstone schoenen lopen, en omdat ik ze ook een beetje voor net wil, leken me dit wel leuke schoenen ..
Heeft iemand ervaring met deze schoenen? Ik vind ze namelijk ehm.. een beetje duur, en als ik hier dan misschien hoor dat ze bijvoorbeeld niet zo lang meegaan, ga ik uitkijken naar anderen. En welk model/welke kleur vinden jullie het mooist? Of weten jullie andere leuke schoenen?
Ik ben benieuwd !

Anoniem

Re: Iemand ervaring met blackstone schoenen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:05

Ik draag ze al járen

En ik vind ze heerlijk.
Ze gaan ook erg lang mee, want ik draag ze erg veel en een jaartje of 3-4 doen ze het zeker

Ik maak ze regelmatig schoon met zadelzeep en geef ze ook eens een olie beurtje

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:09

Ik zweer bij de Blackstone schoenen. Ze hebben al ooit mijn enkel gered toen er een paard op ging staan, en bovendien lopen ze gewoon geweldig. Ik vind ze er ook niet lelijk of bergschoen achtig uitzien.. In het begin geven ze wel blaren maar dat is met natte kranten 2 nachtjes verholpen!
Ik zou zeggen Doen

Afbeelding
(www.divoza.nl)

Deze heb ik, maar dan in het zwart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:11

Je bent me voor met een plaatje zoeken
Had het net onder "plakken"staan
Ik heb idem schoen, maar ook in het zwart

Blaren heb ik in deze schoenen niet gehad en dat is voor mij juist een uitzondering met mijn brede voeten

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:35

Ik heb ook altijd Backstones of Meindl's, die zijn wel flink aan de prijs, maar ik kan er wel de hele dag op lopen zonder last te krijgen van rug/voeten/enkels etc. en dat is ook wel heel wat waard. Ik heb nu een paar Meindl's die ECHT aan vervanging toe zijn, maar die draag ik dan al 2 jaar dagelijks en dan de hele dag, ook met mesten e.d., en de ammoniak is niet echt goed voor dat leer natuurlijk.
Super fijne schoenen!

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 18:49

een hele stomme vraag: zijn er nog verschil tussen mannen en vrouwen schoenen bij blackstone?
Ik vind ze echt super mooi, en ben steeds meer van plan om ze te kopen .. Ik vind het zoo irritant om op wedstrijden/lesgeven altijd mn laarzen aan te moeten, dus vandaar.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:09

Ik heb ze ook, al een hele poos na een hele rits andere schoenen die ik binnen een jaar kapot liep, ook dure schoenen, dure merken etc gaan onder mijn voetjes binnen een jaar kapot ( heb dan ook een zenuwbeknelling in mn voeten en loop behoorlijk scheef dus dat heeft er ook mee te maken )

Maar de blackstones zijn super, ik bagger er mee door de blubber in de winter, sta in de stallen, ze worden nat bij het paarden afspuiten, droog in het droge zand in de zomer etc.
Soms maak ik ze schoon en haal ik er een doek vet of een kwast olie overheen en dan zien ze er weer uit als nieuw.

Ze lopen heerlijk, maar bij mij loopt alles lekker qua zool omdat ik steunzolen heb

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:31

he-le-maal geweldig echt super schoenen!
al heb ik na mn laatste paar, nu een paar mountainhorse schoenen, die zijn inmiddels gesloopt en ga dnek ik weer voor blackstones al waren die mountainhorse ook echt super

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:51

Ik ben ook toe aan een paar nieuwe stalschoenen, dus ik lees even mee....

Ik vind ze eigenlijk nog best stevig aan de prijs, iemand toevallig nog een geheime tip waar je ze goedkoper kunt krijgen? Divoza is nou niet echt voordelig meestal...

Ze zullen het vast waard zijn, maar ik heb het er nu even niet voor over eigenlijk....

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 21:56

blackstone's verkopen ze ook bij de boerenbond/welkoop en bij bouwbedrijven en doe het zelf zaken (iig hier in de regio zie ik ze daar weleens staan, bij Mercx in Oirschot laatst nog en bij de BB in hoogeloon, dus bij jou in de buurt zijn ze vast ook te verkrijgen, en idd stukkie goedkoper!)

bij een outlet-store heb ik ze zelf gekocht, voor een heeele leuke prijs kon ze toen niet laten staan haha

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:02

Zo'n mazzeltje zit ik eigenlijk ook op te azen ja....

Welkoop zit hier ook, daar maar eens kijken.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:07

http://www.bergmansoutlet.com/ altijd blacktstone's alleen wel hier net over de grens in belgie dus naja als je toch toevallig die kant op moet is t iets, anders is t beetje ver

maar met wat zoeken moet t vast wel lukken!
vriendin van me heeft ze in de uitverkoop gekocht bij een gewone schoenenzaak in eindhoven

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:20

Ik heb ze bij een ruitersportzaakje in Hardegarijp vandaan, waren ook goedkoper dan bij Divoza
Maar idd, wij hebben ze ook ( welkoop ), echter had ik ze al voor ik bij de Welkoop kwam te werken

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 22:26

Haha nee da's niet echt iets om "even" naar toe te rijden voor een paar schoenen
Maar lijkt me überhaupt best leuk om eens te snuffelen, dus wie weet....

Komen ze niet toevallig binnenkort in de aanbieding bij de Welkoop dat je weet Sanex?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 08:23

Wat kosten ze in Lommel, Renske?

Ik koop ze meestal bij een USA adventure store, daar zijn ze ook goedkoper dan bij divoza of een andere schoenenwinkel.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 10:05

Ik weet niet waar jij woont maar mijn vader verkoopt ze in zijn winkeltje in Amsterdam. Hij is over het algemeen een stuk goedkoper dan andere winkels en da's altijd mooi meegenomen!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 10:20

Beetje afhankelijk van waar precies in A'dam is dat goed te doen!

Eliene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 10:21

Ik vind het ook geweldige schoenen, draag ze altijd als ik ga longeren of andere dingen zonder rijbroek aan ga doen. Als ik ga rijden heb ik van die instappers van Mountain Horse aan, lekker makkelijk om in en uit rijlaarzen te stappen. Ik heb die Blackstones dus echt al jaaaaren. Af en toe een beetje schoonmaken en wat schoenpoets voor oliehoudend leer erop en ze zien er super uit!

Let alleen wel op: er zijn ook Blackstones met gelijmde randen en dus niet gestikte randen en die zijn minder aan te raden ivm ammoniak enzo op stal. Je moet de schoenen dus even goed bekijken in de winkel.

Ik koop ze trouwens bij de Dump (waar ze ook "legerspullen" enzo verkopen); vorig jaar nog 2 paar voor m'n man gekocht want die draagt ze echt dagelijks naar stal en zo kan 'ie ze afwisselen, dan gaan ze langer mee en da's ook beter voor je eigen voeten. Effe een uitgave, maar voorlopig hoef je even niet meer...

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 10:25

Ik heb blackstones voor mijn werk(kok) en ik heb ze al 4 jaar.Ze zitten echt super fijn.Een goede koop

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 10:45

Mijn vader heeft idd een dumpwinkeltje, ook met legerspullen. Ik heb net even nagevraagd en de oudere modellen zijn er vanaf €50,- tot €77,50 en de nieuwe modellen zijn er vanaf €77,50 tot €89,50. Ze hebben ook blackstone laarzen en slippers maar denk dat die niet erg handig zijn .

Het winkeltje heet de Dumpstore en zit in de Ferdinandbolstraat in Amsterdam, vlakbij de AlbertCuip markt. Vanaf Centraal station is het 5 minuutjes met de tram (24 en 25 komen er sowieso en nog eentje maar welke? ) Dus kan je het leuk combineren met een dagje shoppen. Als ik verder nog iets moet navragen, geef maar een gil

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 12:11

hoe vinden jullie de schoenen die staan op www.blackstone.nl >dan op safety klikken> en dan naar collection en dan de bovenste schoenen? Ik vind ze erg mooi..

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 12:22

Thx. Dat weet ik eventueel wel te vinden!

VLC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 15:35

jaaa ik ben ze daarnet wezen kopen.. Dezelfde als jullie in het zwart! Ze zitten nu nog niet echt lekker bij mn enkels maar dat komt denk ik wel goed!
bedankt voor de adviezen!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 21:12

Margreet schreef:
Komen ze niet toevallig binnenkort in de aanbieding bij de Welkoop dat je weet Sanex?

Ik heb geen idee, ik weet de aanbiedingen meestal pas 2 weken van te voren