ervaring met BR pad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

ervaring met BR pad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 17:40

Hey,

ik heb net een nieuwe pad gekregen. Het is er eentje van BR, een beige Ik was er al straal verliefd op dus ja Weet iemand of ie goed blijft liggen of schuift ie nogal? Hij lijkt op deze van Divoza:

Afbeelding

xxx

(kan niet direct een foto vinden van de BR pad, dus als iemand hem heeft, voel je vrij om hem hier even neer te plaatsen )

Bambino

Re: ervaring met BR pad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 17:44

Hij blijft fijn liggen hoor ik heb de beigevan Br ook egt een super fijne pad!!

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 17:58

IK heb ook een BR-pad, een bruine nu. Ik ben er supertevreden over. Blijft ook heel netjes liggen.

Ik had eerst een beige maar na 1 keer uitwassen kwam er rare zwarte poeder uit de naden. Terug naar de ruitersportzaak waar ik 'm gekocht had. Daar hebben ze met BR gebeld, want er was nog nooit iemand met een dergelijke klacht geweest.
Pad opgestuurd na BR en binnen 2 weken had ik een nieuwe beige pad. Omdat ik al een bruin Event-dekje van BR had (wat ontzettend mooi op mijn vosje staat), heb ik de beige laten liggen en een bruine pad meegenomen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:07

Ik heb ook zo'n pad. Ik vind m heerlijk. Hij is wel dik, dus met dit warme weer gebruik ik m eigelijk niet. Maar hij ligt als een huis en is lekker zacht.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-05 18:17

Misschien moet ik toch ook maar eens achter zo'n pad aan

lysuma

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 07:40

Blijven ze wel mooi liggen?
Ik mocht een uitproberen van een stalgenootje en hoe langer ik reed hoe minder dekje ik aan de voorkant zag. Waar zal dat aan liggen?
Ik vind die anky's helemaal geweldig, maar als ze niet goed liggen is het zonde van het geld. Heb nu allemaal dekjes met lussen.

Ludora

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-05 07:43

Ik vindt die pads van BR ook fijn.... Die van Anky daar zijn de meningen heel erg over verdeeld !! Ik vond het echt elendige dingen, en ik koop er NOOIT meer een, echt een verschrikking.