ik heb nu ongeveer 1.5- 2 jaar een meisje dat mijn pony verzorgd en rijd twee dagen in de week. ik heb in het begin erg veel moeite gehad haar met mijn pony te vertrouwen wat ik met iedereen heb dus dat ligt niet aan haar.
maar over het algemeen is ze altijd de afspraken nagekomen en is ze lief tegen mijn pony. wel hebben we allebei verschillende ideen over hoe we met de spullen omgaan maar dat is eigenlijk het enige probleem wat er is.
nu heb ik sinds een een paar weken een heel vreemd en vervelend gevoel bij haar. we zijn een paar keer samen geweest en kreeg toen een heel vreemd gevoel bij haar. hoe ze met paarden omgaat en haar manier van rijden en longeren e.d. dit gebeurd op een hele andere maniet dan ik doe.
voorbeeld mijn pony is 16 en krijgt een paar witte haartjes die moeten er uit van haar en dat doet ze dan ook staat ze een voor een de haartjes eruit te trekken. of haar na het rijden met hoofdstel laten rollen en dat dan heel uitgebreid met de tuinslang staan afwassen. spullen niet goed opruimen.
dit zijn allemaal kleine dingenetjes het grootste probleem is toch wel haar manier van rijden, ik krijg daar gewoon een raar gevoel bij.
nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, dit meisje is wel twee jaar lang bijna altijd de afspreken nagekomen is.
en toch wel lief is met mijn pony. ook lijkt id geen geen last van te hebben. het kan ook aan mij liggen en ben ik gewoon moeilijk als het om mijn pony gaat.
wat zouden jullie doen?