Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amethyst schreef:Dat heeft indd met de gewrichten te maken. Manier van bewegen die niet helemaal goed is (lees: iets stijf bijv.). Niks om je zorgen over te maken.
Luchtbelletjes is je reinste flauwekul.
Ibbel schreef:Voor de duidelijkheid: het heeft gewoonlijk niets met stijfheid te maken, en kan niet weggetraind worden. Wel kan je een injectie met hyaluronzuur overwegen om het tekort aan gewrichtsvloeistof aan te vullen.
Emaartje schreef:dus het heeft met stijfheid te maken!!!dus gewoon veel loswerken en dan gaat het wel weg ofzo..

)
terlygert schreef:Die van mij heeft het echt heel soms, maar hij is al 17 en bij hem is het gewoon een beetje gewrichts slijtage.
Hij krijgt nu Gelatinaat (werkt weefsel opbouwed) en hij heeft het al een half jaar niet meer.
Fleurtje100 schreef:De mijne hoor ik weleens knakken als ik zijn hoeven uitkrab (bij het optillen dus). Ik doet dat altijd in zijn stal voordat ik hem eruit haal, en ook alleen dan hoor ik soms "geknak". Als hij 's ochtend van 7-10 heeft buiten gestaan en ik kom s'avonds staat hij daar dus ook alweer een tijdje in. Ik dacht daarom ook dat het een bepaalde stijfheid was (hij verder absoluut niet stijf). Ga het toch nog eens navragen nu aan de DA, met die verhalen over gewrichtsvloeistof en artrose.