Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zeer tevreden over hij weegt echt helemaal niks en hij zit veel beter dan alle caps die ik tot nu toe heb gehad
samantha5 schreef:ik heb hem, maar raad hem niet aan.
Het hem nu max 20x gebruikt en de draaiknop is al losgebrokken. (de knop zelf is niet kapot, maar waarmee hij bevestigd is wel. En ook zit er al een mooie scheur in de klep. Ben er niet eens mee gevallen en hij ligt netjes in mijn kast. Het plastic is heel dun.
Dagie schreef:Me zusje heeft hem want \ze mag nog geen Gpa omdat dr hoofd nog groeit maar ze vind het egt een fijne cap voor best weinig geld..
Zij heeft de grijze en staat best lief hoor..
Leuke cap om te zien
Jaja t klinkt truttebollig maaruhm dat is wel 250 gulden

samantha5 schreef:ik heb hem, maar raad hem niet aan.
Het hem nu max 20x gebruikt en de draaiknop is al losgebrokken. (de knop zelf is niet kapot, maar waarmee hij bevestigd is wel. En ook zit er al een mooie scheur in de klep. Ben er niet eens mee gevallen en hij ligt netjes in mijn kast. Het plastic is heel dun.
Kido schreef:samantha5 schreef:ik heb hem, maar raad hem niet aan.
Raar heb hem nu een dik jaar en hij bevalt super!
Ben er helemaal blij mee!