deken vraagje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XxSultanxX

deken vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 12:54

wie heeft zin 2 jaarige paard winters een deken op?????
graag zou ik dit willen weten want de een zegt ik zou hem een deken op doen en de andere zegt doe nog maar niet.ik denk zelf dat hij niet een deken op hoeft maar alleen als hij gezweten heeft enzo.want ik ben van de winter wel van plan om hem een beetje te gaan longeren.
hij heeft ook een eigen stal. waar die snachts in staat.wat zeggen jullie wel of niet een deken op????

Whisperke

Re: deken vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:15

nou dit vraag ik me ook vaak af!! als ze gelongeerd heeft zou ik haar gewoon een uurtje op sal neerzetten met een zweetdekentje. Zelf kunnen bij ons de paarden niet echt binnen staan alleen maar schuilen. Ik zelf ben aan het overwegen om het zolang mogelijk te rekken dus zolang het niet vriest ook niets op te leggen gaat het wel vriezen denk ik dat ik er wel een deken op leg!!! daarbij ligt het ook aan wat voor ras paard je hebt!!!

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 13:37

ik heb een kruising tussen een KWPNer en een arabier en jij dan???
ik weet nog niet precies of ik hem het deken op doe.....want ik wil nartuurlijk wel het beste voor hem en nu weet ik alleen even niet wat het beste is wel of niet een deken.iedereen heeft er weer een andere mennig over.daarom zou ik dus graag willen weten wat jullie zouden doen.

Laulitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 17:43

Ik zou het niet doen, alleen als die gezweten heeft...
In z'n stal met dat dekentje op.. Pas als je 'echt' met hem aan het werkt gaat zou ik dekens op doen...

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-05 12:23

niemand verder???????????????