mijn paard is snel gehecht aan andere paarden...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

XxSultanxX

mijn paard is snel gehecht aan andere paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 20:44

mijn paard is heel erg snel gehecht aan andere paarden
als zijn weidegenoot dan naar stal moet is hij hellmaal gek
terwijl ze elkaar nog maar 2 maand kennen en zins een maand de wei met elkaar delen...Als ik mijn paard dan op stal zet dan word hij ook hellemaal gek omdat hij haar dan niet ziet.hij is nog maar 2 en nog dus erg jong hij deed altijd hetzelfde bij ze vorige weidegenoot maar daar was het nog een tikje erger volgde hem de helle dag door...
nu wil ik weten of hier wat aan te doen is of dat het gewoon altijd zo blijft want als dat andere paard te rijden gaat in de bak zit hij de helle tijd te hineken en heen en weer te lopen...hebben meer mensen dit met hun paarden???graag zou ik dat willen weten

Mniek

Re: mijn paard is snel gehecht aan andere paarden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 10:59

tja paarden zijn nu eenmaal kuddedieren...

nivonne1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 12:45

mijn paard oet het ook heel erg je kunt er weinig aan doen. ik heb mijn paard bewust op een wei gezet waar ze nooit alleen komt te staan.

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 13:41

oke bedankt voor jullie informatie

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 14:22

Dat heb ik ook. Heel normaal.

Blijft hij dan helemaal alleen achter of is er nog een ander paard dat hij kan aanraken?

Die van mij flipt helemaal als hij echt alleen achter blijft. Als er een ander paard in de buurt is dan gaat het wel.

Minou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 14:26

Die van mij is ook zo erg, ik heb een ruin en een merrie op wei staan en een hengst op stal. Als ik met de ruin ga rijden is er niks aan het handje, maar owee als ik de merrie meeneem en ik laat meneer bij de hengst achter of alleen!! Dan breekt hij alles af en de laatste keer heeft hij zijn hele hoofd kapot gestoten. Het is absoluut niet zo dat ik een stal heb met haken en ogen, sterker nog hij kan zich alleen aan de voerbak en zoutblok stoten en ja dat heeft hij dus gedaan. Ik ben wat dat betreft ook echt ten einde raad. mijn vorige paard had hier helemaal geen last van en ik vind het eerlijk gezegd ook behoorlijk irritant. Maarja hij is pas 3 dus ik hoop nog stilletjes dat het nog over gaat.

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 16:07

ik hoop ook echt dat het over gaat met me vorige pony had ik er geen last van kon haar niks schelen of ze alleen stond zolang er maar gras was haha mijn paard staat dan hellmaal alleen als ze weidegenoot weg gaat.maar het vreemde is hij doet dit niet bij alle paarden.hij heeft in totaal bij 3 fjorden in gestaan en 1 van die fjorden was zijn grootste vriend om die andere 2 fjorden keek hij niet om terwijl zij van zijn leeftijd waren

Minou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 17:27

Die van mij doet het ook alleen bij de merrie, ik weet echt hoe frustrerend dit is. Vooral omdat die van mij zich dan ook nog eens verwond.