Ervaringen met behandeling van Harry Hoevers

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Naz

Ervaringen met behandeling van Harry Hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 15:45

Ik zit er sterk over te denken om mijn paard in ieder geval voor de hals/rug te laten behandelen door Harry Hoevers.
Wie is er wel eens geweest met zijn/haar paard en wat waren de resultaten?

Renske_

Re: Ervaringen met behandeling van Harry Hoevers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 16:42

ik
Hij heeft Quentin 2x behandeld en ik vond hem heel bijzonder! hij kon vanalles zeggen wat hij niet kon weten!
verder liep Q na de eerste behandeling een hele tijd stukken beter, na de 2e behandeling bleef het resultaat van kortere duur en nouja daarna weer naar DA's geweest, afgekeurd, Steffi erbij en die kreeg de oorzaak van zn vastzittende rug en hals wel gevonden, nml een scheef bekken
harrie kraakte zn rug en hals, maar omdat Q zn bekken scheef stond ging alles dus steeds weer opnieuw scheefstaan

ken meer mensen die hun paard door harrie hebben laten behandelen en die echt heel tevreden zijn met het resutaat, dus van mijn kant niets negatiefs over hem

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 22:10

mijn paard is nu ook al 2 keer behandeld door harry .
Bij mijn paard waren de resultaten heel goed(stukken losser), dus ik kan hem zeker wel aanbevelen.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 13:13

Ik kom al dik 5 jaar bij hem met diverse paarden en heb hem ookal aan diverse mensen aan geraden.

Ik heb destijds de afspraak gemaakt voor een ruin van een stalgenoot. Ik hadgeen naam van paarden eigenaar gegeven.
Paard was door diverse dierenartsen en klinieken onderzocht, op de foto geweest etcetc maar liep al een aantal jaren steeds kreupel.
Na 3 kwartier magnetiseren en af en toe kraken liep dit paard als een trein en de eigenaar heeft er nog jaren plezier van gehad voor hij helaas echt helemaal 'op' was.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 14:30

ik kan er maar een ding over zeggen
Ga eerst eens goed na of het werkelijk nodig is dat er gekraakt word
ik heb hem en anderen ook zien behandelen 4 verschillende oorzaken kwalen 4 keer op dezelfde manier behandeld
Ik had de mijne ook laten doen heb er wel nog 3 maanden voor bij de veearts gelopen om zijn rug nek weer goed te krijgen
Het kraken was bij die van mij nooit nodig geweest en heeft uitijndelijk meer kwaad gedaan dan goed
Daarom eerst na laten gaan of kraken wel een oplossing is