. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ilzas schreef:Maatwerk door Hulsebos met gemodificeerde onderkussens. Er gaat niets boven Hulsebos...

neigingen (niet meteen aanvallen -> dit is uit eigen -zeer slechte- ervaring, heb een HB gehad!!). Ze zitten overigens wel heerlijk (voor zolang het is).
lekker goedkoop, lekker makkelijk en vooral lekker licht. van rijs heeft hem bekeken en aangepast en vond het zadel goed op zijn rug liggen. ik zal altijd met bontje moeten blijven rijden, is nou eenmaal niet anders, maar dit is het eerste zadel waar hij een middendraf mee kan rijden en kleine voltes en ik zit super lekker op de wintec.
en hopen dat ik het optijd haal
Paardje is al 29. manon_lin schreef:Felicity, op wat voor type paard gebruikt jij Kentaur?
Margreet, KN is mij afgeraden (had ik eerst, maar op aanraden van da ingeruild). Vergelijk deze maar eens met de Luxor. Dan heeft KN aanzienlijk minder ruimte (idem voor Passier).
PartTwo, ik was KN gewend. De Luxor heeft een vrij gedrongen zit (ben geen diepe-zit fan) en met name met de kniewrongen heb ik continu ruzie. Dit vind ik ook minder prettig aan de Prestige (heb ik een tijd mee gereden, was van een stalgenootje).
Hulsebos voor mij never nooit niet meer. Bij zijn naam krijg ikneigingen (niet meteen aanvallen -> dit is uit eigen -zeer slechte- ervaring, heb een HB gehad!!). Ze zitten overigens wel heerlijk (voor zolang het is).
Weet iemand hoe dit is bij een Daaleman? Verder kan ik me ergens iets herinneren dat er nog een zadelmerk (eigen fabricage) is in NL, maar ik ben de naam straal vergeten. Iemand enig idee wat er nog meer is??
). De website ziet er veelbelovend uit (www.equestor.nl). manon_lin schreef:Felicity, bedankt voor het aanbod! Het is alleen iets te ver weg denk ik. Ik woon ca. 8 min van afrit Oirschot (A58).
Iemand overigens ervaring met Equestor? Dat is het merk waar ik niet op kon komen (en inmiddels weer weet). De website ziet er veelbelovend uit (www.equestor.nl).
Siempie schreef:Ik heb nu een ainsley met verstelbare boom, maar ik vind dat het zadel vrij veel ruimte op de rug overlaat. Wellicht is dat iets voor je?