Wie heeft ervaring met deze handelaar?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Applebee

Wie heeft ervaring met deze handelaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 05:56

Wie heeft er wel eens een paard bij "(Frits?) Minnebo Sportpaarden" gekocht? Ik zie vaak advertenties op Marktplaats en dat zijn mooie paarden. Is dit een betrouwbaar adres?

Princess

Re: Wie heeft ervaring met deze handelaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 06:31

ja dit is zeker een betrouwbaar adres! Het is van mijn school(nhb deurne) ook een stage bedrijf, een vriend van mij werkt daar op het moment en ik heb goeje verhalen over de stages gehoort!Frits verkoopt eigenlijk geen rotzooi, zijn allemaal wel goede paarden(tuurlijk zitten er ook mindere tussen) maar ik kan je verzekeren dan het een betrouwbaar adres is!

Applebee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 06:37

Bedankt voor je reactie! Het leek me al een betrouwbaar adres, en dit is dus een bevestiging!

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 07:50

Alle paarden die hij verkoopt zijn al klinisch en rontgenologisch gekeurd!
Mijn advies,laat het paard wel opnieuw keuren door onafhankelijke dierenarts!

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 08:15

Zie de reactie van Lundi, een vriendin van mij heeft daar een paard vandaan, achteraf gezien had ze hem door haar eigen arts moeten herkeuren want ze heeft weinig gereden het eerste jaar.
(nu gaat het overigens goed, maar het heeft heel veel ritjes DA gekost en het paard staat nu bijna dag en nacht op stal om dat ze als de dood is dat hij weer wat krijgt).

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 08:20

Dat wilde ik nou net niet zeggen,mijn vriendin heeft twee weken gereden,en loopt er nu al een jaar naast!