Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

felicity schreef:En ik maar afvragen waarom ik ze niet verkoop. Maar ik wil gewoon eerlijk zijn.
Silvia schreef:Als je zo'n gemakkelijk paard hebt dan verkoop je hem toch niet?!
Silvia schreef:Hoe kom ik er nu achter dat het echt een braaf en verkeersmak paard is? En ik niet vor nix tig kilometer in de auto doorbreng.

Erna208 schreef:Silvia schreef:Hoe kom ik er nu achter dat het echt een braaf en verkeersmak paard is? En ik niet vor nix tig kilometer in de auto doorbreng.
Door contact op te nemen met de verkoper via mail of telefoon en vragen te stellen. Heel simpel.
Laat je foto's toemailen.
Lijkt het je een leuk paard ga dan toch maar eens kijken of het klikt.
En Felicity, er zijn meer eerlijke mensen op de wereld, waaronder ondergetekende
en 3 dit jaar gekocht
)
love_sodera schreef:Mijn oude pony had door een bloedvergiftiging een dik been. Dit hebben we niet in de advertentie gezet, maar als er mensen telefonisch contact opnamen hebben we dat er gelijk bijgezet! Zo hebben we eigenlijk alleen ECHT geinteresseerde mensen gehad, wel een paar zeikerds aan de telefoon die het beest best wouden hebben, maar dan voor n paar honderd euro, terwijl de pony toch wel meer kon! Ze had absoluut geen last van het been, alleen was ze gevoelig voor mok en alles sloeg op dat been!
Die mensen waar ze nu is maakte het niet uit, ze zijn hardstikke gek met dr en ze loopt beter als dat ze ooit heeft gedaan!!!
Kortom, je kan ook wel eens bellen, en dan gewoon wat vragen stellen. Als dit geen doorgewinterde verkopers zijn, merk je vanzelf tot in hoeverre het waar is wat er gezegd word, over banketstaaf antworrden wordt altijd langer nagedacht enzo

. Dan vraag je je toch ook af waar het heen gaat met deze wereld

kiana schreef:Eerlijkheid duurt het langst en het is geen fiets die je verkoopt.
Bovendien heeft het paard er ook niets aan als het bij de verkeerde persoon terecht komt.
Zeg gewoon zoals het is, voor ieder paard is een eigenaar te vinden.
Cadish schreef:Een paard kopen brengt altijd een risico met zich mee. Was er niet een bokker die naar een paard was gaan kijken, en het paard was heel braaf.. Alleen naar een paar dagen werd het beestje onhandelbaar. Bleek achteraf dat de verkopers het paard gewonnen hadden versuft met dope. Dan vraag je je toch ook af waar het heen gaat met deze wereld