stal gezocht omg:Rotterdam

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PartTwo

stal gezocht omg:Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 17:29

Ik weet niet of het hier goed staat, maar een vriendin van mij zoekt een stal voor een paard dat zij over gaat nemen van de manege omdat die anders op ten duur naar de slacht moet terwijl die niks mankeert, alleen omdat die te oud word voor dat werk.
Zij zoekt dus een stal voor hem waar ze een goede bak heeft voor hem om nog een beetje in te dressuren en heel belangrijk dicht bij het bos(het liefste het lage bergse bos) het is het belangrijkste dat de paarden er goed verzorgt worden en het niet al te druk is. en dat er veel ventilatie in de stallen is want hij heeft snel last van zijn longen.
Het moet ook geen pensionstal/manege zijn want daar komt die vandaan en dat is veel te druk voor hem.

ik weet dat het best veel eisen zijn maar ik hoop dat julie me kunnen helpen een leuke stal voor Rakker te zoeken.

Rakker is een grote E-pony en een kruising van een arabier en de andere helft weten we niet precies, maar het is een rustig paard.

Jorie

Re: stal gezocht omg:Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-05 18:33

Rippinghoeve??? heeft volgens mij ook een web-site maar dat moet je effe opzoeken.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-05 18:53

waar is dat in rotterdam??

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 09:26

www.rippinghoeve.nl

Bergschenhoek maar ligt eigenlijk zo ongeveer aan het Bergse bos. Maar vandaaruit kun je ook het rondje skiberg maken en door naar rondje Bleiswijk.

Ik ken het alleen van het erlangs rijden want er loopt een ruiterpad langs. Het ziet er op zich wel goed uit. Ik hoor wisselende berichten erover maar allemaal via via, dus geen idee hoe het werkelijk is.

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 12:11

o bedankt is ga gelijk even kijken

Bi0n_Tiffiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-05 14:20

Afbeelding

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 14:21

Bi0n_Tiffiej schreef:
Afbeelding

dat is Rakker het paard waar ik de stal voor zoek

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-05 09:05

Bij HC Rottemeren (Bleiswijk vlak bij het Elysium) hebben ze nu plek zat. Nieuwe eigenaren en veel zijn er weggelopen. maar de nieuwe doen wel hun best en de accomodatie is geweldig!!! Wel een echte manege prijs......

PartTwo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-05 11:10

ik heb even op hun site gekeken, maar dat is wel erg duur, en het is ook echt een manege en daar kan die niet echt goed tegen.