ik ben opzoek naar een zadelmaker die een zadel op maat maakt, en dan niet alleen naar het paard maar ook naar de ruiter!
Dit in verband met een ziekte die ik heb waardoor ik soms "verlamt" kan raken in mijn benen(ben op mijn benen niet gevoelloos maar wel krachtloos)
Wil dus een zadel dat ook mij als ruiter het een en ander kan ondersteunen.
Ik rij nu af en toe op een zadel dat eigenlijk perfect zit(hier en daar nog kleine aanpassingen) maar dat zadel is niet van mij, jammer genoeg. En zal ook niet op een fjord kunnen gaan liggen, dan moet het te veel verbouwt gaan worden. Dit zadel is ook helemaal met de hand gemaakt en komt bij een zadelmaker uit duitsland weg, alleen bestaat die firma niet meer!!(athans zover ik weet, kan het niet vinden in het telefoonbook van duitsland misschien is het verder gegaan onder een andere naam?!)
Ik ken de firma's hulsebos en Daaleman maar zou graag willen weten of er nog meer zadelmakers zijn in Nederland, Belgie, Duitsland, en van mijn part nog verder(zolang ik maar een zadel heb wat goed zit en ligt!!) die zadels helemaal maken zoals ik dat graag zou willen!
Sorry voor het lange verhaal maar hoop dat iemand mij kan helpen!