Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

RedFlame schreef:om te leren rijden met stang en trens (voordat je dat gaat doen)
dit mag geloof ik ook alleen in het Z. En als je bang bent dat een teugel kan breken heb je een reserve
Door de heel andere werking etc kun je dat niet leren met een gewoon trens met twee teugels.RedFlame schreef:om te leren rijden met stang en trens (voordat je dat gaat doen)
dit mag geloof ik ook alleen in het Z. En als je bang bent dat een teugel kan breken heb je een reserve
dus 1 teugel voor stuurhulpen en 1 teugel voor stop hulpen. Nouw was ff wennen maar na 1 of 2x vind ik het al 10x lekkerder rijden dan 'normaal'.
vinci schreef:Nou ik vond het ook best raar, duzz vandaag heb ik er een teugel bij aangedaan om te kijken wat er misschien anders was. Maar voor mijn gevoel niets.. je hebt alleen een teugel meer in de handen...

) en na dat ze vakantie had, dus niks anders als in de wei staan, ging ik weer rijden maar ik wou haar niet meteen weer aanpakken, dus deed twee teugels aan de conway zodat het misschien dan zachter over zou komen, aangezien ze al tijdje niks had gedaan.