ik heb dan waarschijnlijk mijn shet terug gekocht .
maar wat is de bit maat van een shetlander van 95 cm .. ? ik had toen ik haar kocht en verkocht een bit erbij met rolletjes maar ik weet dus niet meer hoe dat allemaal zit .
ook vraag ik me af wat ik behalve zadel/hoofdstel/borstels/halster/touw voor haar nodig heb .. aangezien dat het enige is wat echt nodig is en de rest kan ik spullen van mijn paard gebruiken leek mij wel .
en hoeveel zou je moeten geven aan een shetlander van voer .. aangezien ik haar best heb overvoerd toen ze van mij was ..
mij lijkt 1 handje ... of 2 handen bij elkaar gevouwen en daar de biks in Zou dit voor in de winter voldoende wezen ..
ook vraag ik me af of ze echt om de normale tijd (weet niet precies hoelang dat is)bekapt moeten worden .. als je er nou 1 keer in de week buiten mee gaat rijden en je zelf de hoeven kan veilen en zo een mes met een gebogen punt hebt waarmee je de binnenkant kunt doen .. zou ik het mischien om de keer kunnen laten doen ?
voor de rest zijn tips altijd welkom want na 2 jaar is het shetlander gebeuren me helemaal ontvlogen om het maar netjes te zeggen ..