Weet iemand wat een nieuwe bodem kost voor een 1,5 paards trailer.
Of een site waar ik kan kijken?
bedankt alsvast
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

) heel mijn twee paards trailer uit elkaar gehaald en een goed dikke plaat onderin gelegd. Voor de plaat zelf hebben we €130 betaald. Dit is een goedkope oplossing, maar je moet wel erg handig zijn en een heeeeeele hoop tijd hebben om dat allemaal te doen. pff wordt er al weer moe van als ik eraan denk. maarja wel goedkoop

oosterhoff schreef:afgelopen jaar een nieuwe bodem in mijn tweepaards laten zetten bij de witte smid. Het is een vloer met een verlijmde rubberen bovenlaag (dus niet zoals een rubbergietvloer). Al met al heeft het me 890 euro gekost (of misschien nog wel meer) maargoed nu heb ik wel een vloer die voor 10 jaar klaar is

moskaichamp schreef:Hallo!
Ik heb vorig jaar ( met mijn vriend) heel mijn twee paards trailer uit elkaar gehaald en een goed dikke plaat onderin gelegd. Voor de plaat zelf hebben we €130 betaald. Dit is een goedkope oplossing, maar je moet wel erg handig zijn en een heeeeeele hoop tijd hebben om dat allemaal te doen. pff wordt er al weer moe van als ik eraan denk. maarja wel goedkoop

_