mijn Haf is chagrijnig met rijden, wat moet ik doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

blupie

mijn Haf is chagrijnig met rijden, wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-05 07:53

ik heb mijn haflinger nu een jaar maar eerst ging het rijden super maar nu gaat het vaker slecht dan goed ze is nu 6 a 7 jaar mischien vind ze het saai thuis want op de club doet ze het wel goed maar ik wissel ook wel vaak af . wat ze nu doet is soms een klein bokje geve als ik mijn been er aan leg en met rijden is ze thuis vaak schagerijnig terwijl ze dat met poetsen niet doet moet ik dit gedrag bestraffen of niet ?
Laatst bijgewerkt door Karin op 13-07-05 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: titel duidelijker gemaakt

Siempie

Re: wat moet ik doen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 08:18

Medische problemen zijn uitgesloten?

Wat doe je allemaal met haar? Wat is de afwisseling? Geef je haar wel eens vakantie?

_Cindy

Re: mijn Haf is chagrijnig met rijden, wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 18:34

Kan ik vanaf hier echt niet zien, je zou je instructrice eens moeten vragen te kijken naar jullie met rijden of een privelesje met haar nemen. Je zei dat ze op de club wel lief doet en sinds een tijd thuis niet. Staat ze thuis alleen? En kan het niet zijn dat ze ergens pijn heeft?

Ik zou het zeker niet bestraffen, in ieder geval niet als je niet weet waar het door komt. En ik weet ook niet wat je doet voor afwisseling elke keer dezelfde dressuuroefeningen of?? En krijgt ze ook vakantie, is het werk niet te zwaar voor haar, en rijd je wel eens buiten, en ben je de enige die erop rijdt.

Nerwen

Re: mijn Haf is chagrijnig met rijden, wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-05 19:20

Ze mankeert medisch gezien niets?

En wat versta jij onder afwisseling?