Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar bedankt voor jullie reacties, we leggen het erop en dan horen jullie wel hoe het afgelopen is! zijn er nog meer tips die we eventueel goed kunnen gebruiken?
esziiY schreef:Ik vind dat je er iemand naarmoet laten kijken die er echt verstand van heeft. De meeste pony;s laten het niet zo goed merken als het zadel niet lekker ligt.. Je moet er zeker niet zelf aan gaan prutsen:|!!
kinuh schreef:denk er wel aan dat ze hem verzorgd en dat hij niet van haar is

Dabo schreef:kinuh schreef:denk er wel aan dat ze hem verzorgd en dat hij niet van haar is
Wou ik net zeggen. Ze heeft die verzorghaflinger nu een paar dagen, komt lekker bijdehand over als ze tegen de eigenaar zegt dat ze even een zadelmaker gebeld heeft die langs gaat komen om een zadel op maat te laten maken he
Wie gaat dat betalen dan?![]()
esziiY schreef:tuurlijk kan dat.je kan toch iemand die jhe kent ff laten kijken die er wat meer kijk op heeft
Cinnepin schreef:of het haar eigen pony is of niet, het hoort een passend zadel te hebben indien je van plan bent met zadel te gaan rijden.
Om nou gelijk een zadelmaker erbij te halen hoeft natuurlijk ook niet maar haal er wel iemand bij die er wel verstand van heeft!
Broekriemen om die te gebruiken vind ik inderdaad maar gepruts en lijkt me ook niet zo fijn voor de pony!
Maar ik vind het goed dat je eraan denkt. er zijn zat mensen ( vooral van jongere keeftijd) die het zadel er gewoon op gooien en rijden,,,of het past of niet maakt niet uit.