[trailer]nieuwe bodem op oude slechte bodem, kan dat kwaad?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

[trailer]nieuwe bodem op oude slechte bodem, kan dat kwaad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 13:49

ik heb nu een trailer op het oog. alleen is er een nieuwe bodem(gietvloer) gelegt zonder dat eerst de oude bodem(die slecht is) eruit is gehaald. de man die hem heeft weet niet precies of dat kwaad kan, en heb ook al gehoord van andere dat zolang deze goed is gelegd het absoluut geen kwaad kan. maar omdat hier op bokt meer mensen zitten die er vast ook wel verstand van hebben vraag ik het nog maar voor de zekerheid..

Frank

Re: [trailer]nieuwe bodem op oude slechte bodem, kan dat kwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 13:52

Het lijkt mij dat als de nieuwe op een verotte ligt dat dat niet best is!
Verrot hout is vochtig, dus tussen de twee bodems gaat het lekker weer rotten. Ook omdat er nu geen lucht meer tussendoor stroomt!
Ook zit de bodem vast aan het frame van de trailer. Als de oude bodem nog meer wegrot krijgen de bouten speling omdat de nieuwe vloer steeds een stukje lager komt...
Met alle gevolgen van dien!

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 13:59

Als alleen de oude rubbervloer slecht was, dan is het niet zo erg. Als het hout is aangetast, dan heb je een serieus probleem.
Als de prijs laag genoeg is, kun je het doen en dan zelf een hele nieuwe vloer erin leggen. Anders zou ik toch verder kijken.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 14:07

bedankt. ik neem die trailer dus niet en ga rustig verder kijken voor een andere..

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 16:33

wij hebben ook zo`n trailer gekocht en hadden voor iets meer als honder euro een nieuwe vloer in liggen wel zelf gedaan, dus als de prijs ernaar is kan je het wel doen