fransje23 schreef:Zij is laatst bij ons op stal geweest. Ze was erg snel binnen 10 minuten klaar en het resultaat is niet echt geweldig en dat voor
€ 100,-!.
Iemand anders, die heeft haar aangeraden aan mijn stalgenoot, heeft er wel goede ervaringen mee.
Maar wat doet zij precies dan...?? Mijn paard heeft bultjes aan 1 kant van haar romp.. Dit is begin vorige zomer begonnen. Eind van de zomer is ze naar Utrecht geweest voor een ontsteking aan dr achterbenen. Toen heb ik ook die bultjes / pukkels laten na kijken op het lab. er is niets uit gekomen wat schadelijk is voor het paard..
Ze heeft er tot op de dag van vandaag nog last van (zelf heeft ze er geen last van qua jeuk/pijn oid.) maar wij vinden het een heel naar gezicht en het kan wat ons betreft beter weg zijn..
Nu zei iemand tegen mij je moet Ingrid bellen die is manueel terapeut. Alles goed verder, maar ik heb geen idee hoe zij dus wel gaat beoordelen en oplossen (een probleem waar artsen jaren voor geleerd hebben).
Daarom wil ik haar werkwijze weten.. Gaat ze met hand oplegging doen of met wiggelroedes of hoe doet ze het Fransje?
Maar voor welke klacht heb jij haar gehad? En welke oplossing had ze??
Alvast bedankt!