Nou na lang zoeken voor een verzorgster voor Wendy. wendy staat bij Wisper en ik verzorg beide maar omdat het gewoon niet ging omdat ze te zeer op elkaar trekken heb ik met de eigenaar afgesproken een verzorgster te zoeken en dat ik alles zou regelen en afspraken zou maken met de betreffende!!
Nou was ze een keer gekomen om te kijken wie Wendy was en het leek voor haar wel wat. Nou kwam ze 3dagen op rij en ik moet daar elke keer bij staan omdat ze nog nieuw is en toch moet beoordelen of het de juiste persoon is!! Nou de zondag smste ik haar dat ze die dag niet kon komen in verband de beperkte tijd die ik had. Nou kwam ik die zondag bij de paarden om ze te voeren en kreeg ik te horen dat de nieuweling de avond er voor alleen was geweest. Ik vond het niet meer als normaal haar te zeggen dat het nog te kort was om al alleen te gaan!! En dat we dan toch een aantal dingetjes moesten afspreken.
1 ding daarvan was 3 a 4 per week maar komen (want ik moet precies kunnen wanneer zij zou kunnen!! En dit wou ik echt gaan doorzetten omdat al een paar dingetjes in mijn ogen fout waren en dat was ze wou iedere dag een 2,5 jarige gaan longeren en daar was ik fel op tegen (ze heeft eerder al een paard beleerd dan ga je er toch vanuit dat ze weet dat dat slecht is!!), ze zei dat zweetdekens en peesbeschermers slecht waren. Nou liever een uur de zweetdeken op dat een paard dat verkouden is. Maar ja nou kreeg ik een mailtje terug dat het leek dat het daar een gevangenis leek omdat ik die eisen aan haar stelde!!! En is nu dan ook gestopt.
Ik vind het niet meer dan logisch dat je de eerste weken samen met iemand van daar bezig bent!! (in dit geval met mij)
Ben ik nu fout??
Bedankt voor het lezen!!