Hoeveel gewicht kan een shetlander dragen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vamanda

Hoeveel gewicht kan een shetlander dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-05 10:40

tot hoeveel gewicht kan een shetlander hebben?

ong 50 kilo toch?
Laatst bijgewerkt door Oscar op 12-07-05 11:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel duidelijker gemaakt.

_Marinke_

Re: zwaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 10:41

Licht eraan of het een kleine maat is een middel maat of een grote maat. Een grote maat kan inderdaad tot ong. 50 kilo.

Dennis

Re: Hoeveel gewicht kan een shetlander dragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 11:39

Hangt van je shet af. Niet alleen de maat, maar ook of je een brede of een smalle shet heb.

Mijn vriend (ong 85 kg) is wel eens voor de grap heel even op Dennis(94 cm en aardig breed gebouwd) gaan zitten en Dennis scheurde er zo mee weg. En toen wou ik mijn prins ook wel eens op mijn witte paard(je) zien . Maar Angel(107 en niet zo heel breed) had er echt wel wat moeite mee.

Voor even zitten kan het lang aan. Maar voor echt rijden heb is het max voor een grote maatse stevige shet ongeveer 55 tot 60 kg(zeg ik uit praktijk ervaring).

Pannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 12:54

Dennis schreef:
Hangt van je shet af. Niet alleen de maat, maar ook of je een brede of een smalle shet heb.

Mijn vriend (ong 85 kg) is wel eens voor de grap heel even op Dennis(94 cm en aardig breed gebouwd) gaan zitten en Dennis scheurde er zo mee weg. En toen wou ik mijn prins ook wel eens op mijn witte paard(je) zien . Maar Angel(107 en niet zo heel breed) had er echt wel wat moeite mee.

Voor even zitten kan het lang aan. Maar voor echt rijden heb is het max voor een grote maatse stevige shet ongeveer 55 tot 60 kg(zeg ik uit praktijk ervaring).

sluit mij hier bij aan _/-o_

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 12:57

Klopt. Kijk of je pony er moeite mee heeft, en blijf dat goed in de gaten houden. En ligt idd ook puur aan de bouw.