Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
aafje87 schreef:ligt helemaal aan je ponyclub!! Hengsten zijn ze niet heel erg dol op!

capopjekop schreef:Bij ons mocht je niet met een hengst rijden, maar dat is bij iedere club anders denk ik. Ook mocht je bij ons tot je 18e lid zijn, daana kon je lid worden bij de paardenclub.
Via de club kun je een startkaart aanvragen en bij ons hingen er altijd formulieren wanneer er waar wedstrijd was. Dan scheef de oragnistatie je in.
capopjekop schreef:Je moet zelf l1 hebben gereden voordat je met een hengst mag starten dacht ik

aafje87 schreef:ligt helemaal aan je ponyclub!! Hengsten zijn ze niet heel erg dol op!
capopjekop schreef:Jah maar niet elke hengst is hetzelfde hoor
Ik vind het een goed ding, moet er niet aan denken dat zomaar iedereen met een hengst gaat rijden. Ik heb namelijk een merrie die nogweleens heel hengstig is, als je dan op wedstrijd rijd tussen wat hengsten met hengstengedrag met iemand erop die zichzelf beter vind rijden dat dat ie doet, wil ik niet nadenken over wat er kan gebeuren he