Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wel goed eruit wassen natuurlijk he!
(Heb nog wel de mazzel dat ze het gefriemel aan haar staart lekker vind dus blijft ze wel stil staan!
)
.
.
.
Piaffe schreef:IEUw, invlechten houd ik ookniet van. DAT laat die pennymeisjes maar doen.GEwoon scheren, dat is netter. (sorry,mijn shift zit vast, vandaar die hoofdletters)
XoNo schreef:Ik kreeg in de B ook altijd een 7 voor verzorging. Telt kleding daar trouwens ook in mee? Ik zat er namelijk altijd helemaal netjes op met een jasje, witte rijbroek, plastron, speldje in cap. En dan zag je anderen met een paarse rijbroek, aftandse trui enzo...en we kregen allemaal een 7, dat vond ik erg oneerlijk.
Ik denk dat je het beste de staarttop nat kunt maken, en vervolgens invlechten. Het maakt niet veel uit of je uitstekende plukjes hebt. Die kun je met wat dikke gel (gewoon uit zo'n pot) makkelijk platsmeren
Vervolgens kun je met een gelspray oid even sprayen om te zorgen dat het hele zaakje goed blijft zitten.
Ik zou het lekker opscheren, maar zo niet, dan kun je mijn oplossing eens een gooi geven.