Stal Beijsens, Hoogeloon -> Ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manon_lin

Stal Beijsens, Hoogeloon -> Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 15:51

Verleden week stond er een advertentie van deze stal in het weekblad en ik ben toch wel een beetje benieuwd geworden. Ik ken deze stal wel van naam en ben niet echt op zoek naar een andere stal, maar ik zou toch graag eens wat meer info hebben. Zijn er toevallig mensen op Bokt die op deze stal staan of hebben gestaan? Alle ervaringen zijn welkom.

Thanks!

ikkuh15

Re: Stal Beijsens, Hoogeloon -> Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:12

Ik sta zelf niet op die stal maar krijg les van Ben beijsens!
Wij krijgen er 1 keer per week prive les van en 1 keer per week club les. Wij zijn er zeer over te spreken. Zijn manier van lesgeven past perfect bij ons en ons paard.

Maar als je toch benieuwd bent hoe het er daar aan toe gaat bel je ze toch gewoon even op om te vragen of je een keer mag komen kijken?

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 06:23

heb er 3 jaar met heel veel plezier gestaan
goede verzorging ruime stal goede spuitplaats longeerring 2 buitenbakken en een hele goede binnenbak
Ik kon mijn paard bij een vriendin stallen anders had ik er nu nog gestaan
als je op zoek bent naar een andere stal is deze stal zeker de moeite van het gaan kijken waard

Ullie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 15:44

Die stal is echt goed. Goede verzorging, goede weidegangen en goede instructeur. Altijd plaats om te rijden en je bent natuurlijk altijd welkom om te komen kijken.
Ik kom er nu bijna 2 jaar. Heb er zelf geen paardje staan maar rij voor iemand anders daarzo. Heb het echt geweldig naar mijn zin en als je vrijblijvend toch een keer wil kijken wil ik je wel een keer alles laten zien hoor.
Je kunt ze natuurlijk ook bellen en een afspraak maken.
Ook zonder afspraak ben je welkom daar hoor. En aan je woonplaats te zien is het niet ver voor jou!
Ben benieuwd of je een keer gaat kijken!!

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 19:27

beetje off topic hoe gaat het nu met de galop Ullie lukt het al wat beter of is het nog steeds hetzelfde en een updatje over Iwan daar gaat het heel goed mee en het meisje wat hem gekocht heeft is er super blij mee

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 00:27

ikkuh15 schreef:
Ik sta zelf niet op die stal maar krijg les van Ben beijsens!
Wij krijgen er 1 keer per week prive les van en 1 keer per week club les. Wij zijn er zeer over te spreken. Zijn manier van lesgeven past perfect bij ons en ons paard.

Maar als je toch benieuwd bent hoe het er daar aan toe gaat bel je ze toch gewoon even op om te vragen of je een keer mag komen kijken?

dan ben jij lid van bladel ik werk er tegenover(roefs) en zie jullie altijd rijden en Ben in t midden staan
hij geeft ons(hoogeloon) nml geen les meer, heb er altijd met plezier les van gehad is wel nog lid van onze club

ik zou gewoon even op hun stal gaan kijken(mooie stal, ziet er goed uit fijne bodem in de bak, en weidegang voor je paard, wordne goed gevoerd etc etc) even bellen en je mag zo langskomen en ze alles vragen hoor

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-05 08:26

Ik sta op stal Beijsens. Klopt wat hierboven allemaal wordt gezegd. Goede stalling, goede verzorging, 6 dagen per week weidegang, fijne bak en goede instructie. En mensen die weten waar ze het over hebben.

ikkuh15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-05 08:33

Renske20 schreef:
dan ben jij lid van bladel ik werk er tegenover(roefs) en zie jullie altijd rijden en Ben in t midden staan
hij geeft ons(hoogeloon) nml geen les meer, heb er altijd met plezier les van gehad is wel nog lid van onze club

ik zou gewoon even op hun stal gaan kijken(mooie stal, ziet er goed uit fijne bodem in de bak, en weidegang voor je paard, wordne goed gevoerd etc etc) even bellen en je mag zo langskomen en ze alles vragen hoor

Nee ik ben lid van zeelst. Maar hij geeft bladel inderdaad ook les!
Tja wij zijn er gewoon super tevreden over, iedereen eigenlijk wel die meerijd bij onze rijvereniging.

manon_lin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-05 15:24

Bedankt voor jullie reacties! Het klinkt alleen maar positief. Voorlopig blijft mijn paard sowieso nog even staan waar hij nu staat, maar ik ga toch zeker eens kijken naar deze stal. Ben toch wel erg nieuwsgierig geworden! Lisette ik stuur je nog even een pb'tje.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:02

Ik sta er ook met mijn paard. Ik ben zeer tevreden
als ik de stal eerder had weten te zitten, was ik er al veel eerder geweest.

goldwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 08:37

griebels schreef:
Ik sta er ook met mijn paard. Ik ben zeer tevreden
als ik de stal eerder had weten te zitten, was ik er al veel eerder geweest.

veel plezier daar Griebels
Een jaar geleden heb je al gereageerd op een topic over deze stal die ik toen op bokt had staan
Je bent toen niet komen kijken had het dus toen maar wel gedaan
Maar beter laat dan nooit
en nogmaals heeeel veel plezier daar

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 09:24

Klopt maar toen was het voor een jaarling, en voor een jaarling vind ik dat te duur, volpension. Vandaar...
Toen we Liekie kochten wist ik niet meer dat ik op jouw topic had gereageerd

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-05 12:20

volgend jaar gaat mn jonkie er wrsch heen om zadelmak gemaakt te worden, kan ik als ik haar ophaal te paard terug naar huis rijden