Dringend opzoek naar tuigmaker omg noordholland..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doerakje

Dringend opzoek naar tuigmaker omg noordholland..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 14:35

hoi bokers,
ik ga binne kort opvakantie en nu moet er nog het een en ander aan mijn nylon tuigje gedaan worden,het enige probleem is dat de meeste schoenmakers zich te goed voelen om een paarden tuig te repareren
ik vroeg me af of jullie iemand kennen in de omgeving aalsmeer amstelveen die eventueel wel een tuig wil/kan repareren?groetjes en alvast bedankt

Frantic

Re: Dringend opzoek naar tuigmaker omg noordholland..

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 07:40

Probeer eens een zadelmaker, een schoenmaker zal zich echt niet TE goed voelen maar meer niet vertrouwt

Daarbij begrijp ik echt niet hoe een tuig voor gewoon wel goed is, maar voor vakantie gerepareert moet worden.

Een tuig moet altijd perfect zijn, een kapot tuig kan zelfs in een rijbak zware ongevallen veroorzaken.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 09:37

Ed Kok is erg goed. Hij repareerd voornamelijk hoofdstellen en zadels en doet dat als hobby, in zijn vrije tijd. Niets anders dan lof over hem gehoord! Heb helaas geen telefoonnummer, hij zit in Amstelveen. Ik kan het even na- vragen op stal, stuur mij maar een pb!

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-05 13:30

natuurlijk moet een tuig altijd perfect zijn,maar het gaat om voornamelijk om de broek en ik ga naar een heuvelig gebied:D snappie?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 14:01

Yes, gelukkig maar!