Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

wel gewoon doorzitten kan,maar let heel goed op je houding zonder zadel of die niet perongeluk toch je knieen vast klemt. 
Liesje4ever schreef:Als je het op de goede manier doet, kan het bijna zonder je bovenbeenspieren te spannen. Je moet je dan als het ware omhoog laten 'gooien' door het paard, maar het blijft idd een nutteloze oefening, die voor het paard zeker niet geweldig zal zijn...
carola"]
[quote="Liesje4ever schreef:Als je het op de goede manier doet, kan het bijna zonder je bovenbeenspieren te spannen. Je moet je dan als het ware omhoog laten 'gooien' door het paard, maar het blijft idd een nutteloze oefening, die voor het paard zeker niet geweldig zal zijn...
)
) en heb deze oefeningen ook heel erg vaak gedaan, maar ik heb er verder geen blijvende 'letsels' aan overgehouden ofzo. Het is misschien niet goed omdat je de bovenbeenspieren te veel aanspant, maar volgens mij brengt het geen blijvende rare dingetjes met zich mee. Ergens zie ik dus niet echt in hoe dat slecht kan zijn