Waar bodem v. trailer 'keuren' en evt. vervangen in NH?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sphinxie

Waar bodem v. trailer 'keuren' en evt. vervangen in NH?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 12:29

Een maand of wat geleden is de trailer helemaal geschilderd, gesmeerd en zijn er nieuwe banden ondergezet, maar is er niets met de bodem gedaan. Voor het oog ziet de bodem er prima uit (het is een houten bodem), maar of de bodem nog echt goed is wil ik wel graag zeker weten. Wie weet er een adres in Noord Holland om mijn trailerbodem te laten 'keuren' en evt. vervangen?

En zijn er mensen met tips voor een bepaalde soort bodem? En de kosten van het 'keuren' en de bodem?

MirandaB

Re: Waar bodem v. trailer 'keuren' en evt. vervangen in NH?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 12:32

Tonca in winkel ?
Of bij Theo Stet in HHW...

Ranja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 13:47

Ik heb zelf geen tip voor je, maar ik ben zelf ook wel benieuwd hiernaar.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-05 14:35

Inderdaad Stet of Tonca in Winkel. Je kan een bovag keuring laten doen bij Tonca voor € 100,= (zoek ff het mailtje erbij)
Goedemiddag,
Een BOVAG-onderhoudsbeurt met BOVAGsticker en rapport kost € 100,-
Als er onderdelen moeten worden vervangen, dan wordt dat extra berekend.
Als tijdens de onderhoudsbeurt blijkt dat er veel moet worden vervangen, nemen wij telefonisch
kontact op en overleggen met je.
Indien er veel achterstallig onderhoud is, dan wordt het uurtarief berekend. € 45,- per uur.
De standaard BOVAG-onderhoudsbuert is berekend op ca. 2 uur arbeidsloon.
Voor een afspraak kun je ons bellen of langskomen. tel. ********De trailer moet hier dan 2 tot 3 dagen blijven.
In afwachting van je bericht, met vriendelijke groet, Corrie Castricum TonCa aanhangwagens Winkel

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-05 16:47

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb net Theo Stet in HHW gebeld, daar kost een volledige onderhoudsbeurt 150 euro. Nou is dat bij mij niet nodig, omdat de rest net gedaan is, dus dan kost alleen een bodemcontrole 25 euro. Als er eventueel een nieuwe bodem in moet, gaat dat tussen de 750 en 1500 euro kosten. En als dan blijkt dat de zijkanten het niet houden als de bodem vervangen wordt, dan gaat het nog veel meer kosten, aldus de medewerker van Theo Stet. Ik ga daar volgende week dus even een bodemcontrole laten doen.