Wat doe je als...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Malibu

Wat doe je als...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 12:42

1) Je een zadel heb besteld bij divoza.
2) Deze netjes op tijd geleverd wordt...
3) Het beveiligingsdingetje nog door 1 van de singelstoten zit

Hoort dit, of zijn ze het gewoon vergeten? Het is 1 van de bovenste gaatjes (geloof tweede van boven, dus als m'n pony genoeg gevuld is hoeft het geen probleem te geven met passen, maar anders kan dat een probleempje wezen...

Als ze het zijn vergeten, moet ik ze dan even bellen, of heel lief aan iemand in een winkel vragen of ze het kunnen verwijderen?

Anoniem

Re: Wat doe je als...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 12:45

Gewoon eerst passen, is hij goed er zelf afhalen?
Bij mij hebben ze ook weleens wat laten zitten (terwijl het alarm niet afging??) heb ik er gewoon zelf vanaf gehaald

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 13:10

ShannaY schreef:
Gewoon eerst passen, is hij goed er zelf afhalen?
Bij mij hebben ze ook weleens wat laten zitten (terwijl het alarm niet afging??) heb ik er gewoon zelf vanaf gehaald

Hoe kreeg je dat er af dan? Dit is zo'n zwart ding met een ijzeren pin er doorheen die ze echt in een speciaal apparaat moeten doen om het eraf te halen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:36

Ja klopt, maar je kan er als het goed is een platte schroevendraaier tussen steken (tussen het metaaltje en het zwarte plastic ding) je kan het plastic ding ook fijnknijpen met een tang, en dan de pin er weer met een tang met veel geweld aftrekken./

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 13:38

ShannaY schreef:
Ja klopt, maar je kan er als het goed is een platte schroevendraaier tussen steken (tussen het metaaltje en het zwarte plastic ding) je kan het plastic ding ook fijnknijpen met een tang, en dan de pin er weer met een tang met veel geweld aftrekken./

Oke, thanks! Dat kunnen we ook wel proberen inderdaad

Een mooi klusje voor m'n vriend (die is beter in slopen dan ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:40

Weer zo'n typische fout van Divoza.
Of het is toeval,of het gebeurt gewoon heel erg vaak bij hun

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 13:53

Je kan ook Divoza even bellen

Wel een beetje slordig van ze

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 14:05

Amethyst schreef:
Je kan ook Divoza even bellen

Wel een beetje slordig van ze

haha, ja zal ik wel even doen. Maar het is voor mij niet te doen om daar helemaal heen te rijden, dus ben benieuwd wat ze zeggen

Haha, ik was zo blij. Het ging ook te perfect, kwam precies aan wanneer ze hadden gezegd, betaald en helemaal happy. Zie ik dat ding zitten

Ga ze nu wel even bellen, jullie horen het antwoord zo

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 14:13

Oke, ik heb ze gebeld.
Hij kan terug gestuurd worden dat ze het er alsnog afhalen, maar ik mag het ook zelf proberen, of langs een winkel gaan met de bon etc...

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:16

Malibu schreef:
Haha, ik was zo blij. Het ging ook te perfect, kwam precies aan wanneer ze hadden gezegd, betaald en helemaal happy. Zie ik dat ding zitten

Hahaha, inderdaad Het was te mooi om waar te wezen

Edit: zie net dat je gebelt hebt, terugsturen zou ik niet doen, want voor je je zadel weer terug hebt...
Dan zou ik of zelf proberen of even langs een winkel gaan (dat hoeft toch niet per see Divoza te zijn, of wel?)

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 14:40

Amethyst schreef:
Edit: zie net dat je gebelt hebt, terugsturen zou ik niet doen, want voor je je zadel weer terug hebt...

Ja, daar zat ik ook al aan te denken... Duurt me veels te lang, of hij moet niet passen, dan moet ie evengoed terug

Amethyst schreef:
Dan zou ik of zelf proberen of even langs een winkel gaan (dat hoeft toch niet per see Divoza te zijn, of wel?)

Ja, ik ga wel even lang de andere ruitersport winkel hier in de buurt... Vraag ik het wel heel vriendelijk, en dan moet ik anders maar meteen een nieuw shabrak er bij kopen zodat ze niet gaan zeuren

Hoeft idd niet perse divoza te zijn zei ze, dus dat scheelt weer een enorme rit.
Ze vroeg wel of ik daar langs kon komen, maar toen ik uit gelegd had dat ik dat ding al had op laten sturen omdat ik daar geen tijd voor heb snapte ze dat ook wel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:41

Gewoon slopen, scheelt je weer een heel gedoe!

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-05 14:43

ShannaY schreef:
Gewoon slopen, scheelt je weer een heel gedoe!

Ja, ik ga vragen of m'n vriend 'm er voorzichtig af kan halen, want hij zit precies door een gaatje van de singelstoten, ben bang dat ie straks scheurt ofzo...

Mevrouw van Divoza zei dat ik wel een ijzerzaagje kon gebruiken. Dus als jullie gaan winkelen bij Divoza... neem even een ijzerzaagje mee

MariseLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 19:37

Bij mij zat dat beveiligingsding nog aan mn peesbeschermers...Slordig dat dat vaker gebeurt en dat het alarm dan niet af gaat... De vader van n vriendin van mij heeft het eraf gehaald dus kan je geen tip geven hoe je dat zou moeten doen...Sorry