Waar heb jij je draver gekocht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DMED

Waar heb jij je draver gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 19:51

Ik ben op zoek naar een grote franse draver die niet meer koerst rond de 5 jaar maar waar koop je een draver? ik heb al gezocht in veel advertentiesites maar daar staan of te oude of te kleine tussen. Fokkers heb ik geen e-mail adressen van, weet iemand een draver forum of wat dan ook?

WendyBZ

Re: Waar heb jij je draver gekocht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 20:04

http://dravers.mine.nu/forum (zie ook min onderschrift). Wil je persé een Franse? Vanaf welke stokmaat? Waar woon je? Inhet noorden ken ik wel aardig wat mensen, en weet ik ook wel een goede handelaar die regelmatig dravers, ook jonge, te koop heeft. Als je in het zuiden woont, kan ik je wel naar iemand doorverwijzen.

DMED

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 20:18

Haha bedankt ik had hem net gevonden! Ik woon in het westen onder a'dam. Het hoeft niet per se een franse te zijn maar het moet wel een grote zijn (1.65, liefst rond de 1.70) en dat zijn meestal wel franse. Met een beetje goede bouw, dus geen groot hoofd en klein lijf zoals je SOMS wel eens ziet. gewoon een lieverd. Zou het leuk vinden als je me naar iemand doorverwijst.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 19:43

adnil

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-05 00:34

Ik heb mijn draver helemaal in Drenthe gekocht (he wkoekoek ). Zelf woon ik in Limburg.