Zie nu al weer op tegen het examen.

Wat leer je allemaal tijdens het lessen?
Hoeveel lessen heb je gehad?
De hoeveelste keer geslaagd?
Had je vooraf geoefend en waarmee?
Wat wordt er allemaal van je verwacht tijdens het examen?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

horselover21 schreef:Ik ben in 1 x geslaagd terwijl ik er heilig van overtuigd was dat ik ging zakken door mijn zenuwen.. viel dus wel mee!
Het is helemaal niet zo moeilijk, je moet het even onder de knie krijgen succes!

Marliesje schreef:De kosten voor zover ik mij nog kan herinneren( nog in het gulden tijdperk):
80 gulden per uur les
350 gulden examen
35 gulden eigen verklaring
70 gulden voor het rijbewijs (je moet een nieuwe op het gemeentehuis halen).

Misschien volgend jaar maar... 
. Na de eerste les, ben ik thuis wel gaan oefenen op aanraden van de instructeur. Ik had die feeling blijkbaar nog niet. 

) En volgens mijn vriend ging ik het nooit halen (gek he, hij deed er 2 keer over), maar goed ik doe net alsof ik gek ben en gewoon rijden. Tada!!! Geslaagd! Was wel een beetje zenuwachtig maar ik kon het blijkbaar toch goed genoeg
Marliesje schreef:Wat leer je allemaal tijdens het lessen?
Hoeveel lessen heb je gehad?
De hoeveelste keer geslaagd?
Had je vooraf geoefend en waarmee?
Wat wordt er allemaal van je verwacht tijdens het examen?
) , Daarnaast leren rijden met een lange combinatie, obstakels goed leren passeren, je aanpassen aan het verkeer omdat je een langzamere combinatie bent en natuurlijk de bijzondere verrichtingen.
(en mijn ma had geen zin meer om iedere keer mee te moeten met trainingen en concours dus het kwam ze wel goed uit
)

Mijn instructeur heeft ook wel een paar keer gezegd 'geef eens gas joh, er liggen zandzakken achterin, niet zo'n stom beest op vier benen'
), dat moet je dus niet doen. Dat was niet waar ik op gezakt was, maar speelde wel mee. Als ik dit trouwens lees is het wel een prestatie van mij dat ik 2x gezakt ben... 

.