Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Tessebes schreef:Het ligt er ook aan wat voor veulen je koopt. Een veulen van een paar duizend euro, zou ik toch wel even na laten kijken door de DA.
Dat is de reden waarom ik hem ook in de verzekering wil en daarom wordt ie klinisch gekeurd. Tessebes schreef:Het ligt er ook aan wat voor veulen je koopt. Een veulen van een paar duizend euro, zou ik toch wel even na laten kijken door de DA.
Wiepie schreef:Een paar duizend euro is voor de een een kapitaal, voor de ander een schijntje......
Tessebes schreef:Wat probeer je hiermee te zeggen? Ik zou zelf een veulen onder de 1000-1500 euro niet laten keuren, of er moet twijfel zijn over de gezondheid.
Tessebes schreef:Het ligt ook gewoon aan je doel. Als je echt een veulen koopt om er later de sport mee in te kunnen, dan zou ik zeker wel laten keuren.
Tessebes schreef:Vanaf 9 maanden zou je op de foto al de eerste beginselen van beengebreken kunnen zien.
Tessebes schreef:Verder moet ieder het uiteraard voor zich uit maken wanneer hij al dan niet een paard keurt, ik geef alleen mijn mening.