Kosten voor huren van paardenvrachtwagen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

radnah2

Kosten voor huren van paardenvrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 13:32

Ik ben aan het rondkijken voor het huren van een vrachtwagen waar je ongeveer 5 paarden in kan vervoeren. We gaan namelijk een weekendje weg.

Nou heb ik er eentje gevonden maar ik zou graag willen weten of dat normale prijzen zijn of dat het veel goedkoper kan (natuurlijk kan het goedkoper als je van een bekende leent maar ik bedoel bij bedrijven). Wel met chauffeur is dit he.

€415,- + 78,85 = €493,85 : 5 personen = €98,77 per persoon. En dan worden ze vrijdag gebracht en zondag weer opgehaald!

De prijs is dus €415,- euro en dan heb je een retourtje. Dan komt er nog 19% BTW bij. Dat zijn ide 78,85 euro dus totaal kom ik op €493,85 euro uit. We hebben dan een 7 paardsvrachtwagen maar we gaan met 5 paarden (tot nu toe)

Om te weten of het duur is moet je natuurlijk ook de route weten

Het bedrijf zelf zit in Zeewolde (Flevoland? toch?? )

En de route is: Heerhugowaard (NH) --> Alkmaar (NH) --> Egmond a/d Hoef (NH) --> Woerden (Utrecht) --> Uddel (Utrecht of Flevoland ) (en dan weer terug)

Vrijdag worden we weg gebracht en zondag weer opgehaald. Er kunnen max 3 personen meerijden in de vrachtwagen. Wel kunnen onze spullen gewoon mee.

Sorry mijn topografie is echt heel erg slecht!

Alvast heel erg bedankt

radnah2

Re: Kosten voor huren van paardenvrachtwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 13:34

Weet iemand ergens waar je een vrachtwagen kunt huren (wel goedkoper) voor zoiets hoor ik het graag. Liefst met Chauffeur maar kan ook zonder.

Misschien dat iemand een vriendschappelijk prijsje kan bedenken

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:26

Nette prijs voor een wagen met chauffeur. Ik denk niet dat je veel mogelijkheden hebt om het goedkoper te doen, tenzij onder heel andere condities.

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 18:17

wat denk je dat het gaat kosten als je met een auto en trailer gaat rijden?
je moet de route 3 x maal rijden als je met 5 paarden op pad gaat.
diesel olie in de auto, etc.
ik denk dat je goedkoop uit bent op deze manier, maarja als jij denkt dat het nog goedkoper kan waarom doe jedat dan niet?

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 20:59

Piggeljay, TS denkt niet dat het goedkoper kan maar vraagt het aan de bokkers. Dus niet meteen zo'n typisch commentaar geven

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 21:02

Ik denk ten eerste niet dat ik goedkoper uit ben als ik met auto en trailer ga hoor.

En ten tweede heb ik geen auto en geen trailer en geen rijbewijs Dus dat schiet niet op.

Maar het ging mij erom of het een redelijke prijs is of dat het goedkoper kan.

Soxje schreef:
Piggeljay, TS denkt niet dat het goedkoper kan maar vraagt het aan de bokkers.

Dat bedoelde ik idd