Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Geen zware training, maar gewoon een buitenritje of zomaar wat rijden in de bak.
Dus dat moet haar dalijk ook geen probleem geven als ik zeg hoe ze moet zitten.
De rest kan ze wel.
) doet (gelukkig) al aan de lijn. Ze doet aan 2 zware sporten in de week en let op haar eten (alleen je kan haar wijntje niet afstaan!!
). Maar ze is ook 49(?), dus zo makkelijk is het niet...
Ze wil meebetalen aan de stalling als ik een pony zou nemen, maar zij wil der dan ook af en toe op rijden (en mijn moeder kennende voornamelijk buitenritten en gewoon voor derzelf wat in de bak). Vandaar mijn vraag. Ik wil voornamelijk dressuurgericht rijden. Verder ook buitenritten maken en af en toe een laag sprongetje.
Relliej schreef:Zou een persoon van 1,65m en 69kg te zwaar zijn voor een pony tussen de 1,40m en 1,50m? Of zou dat nog kunnen? Niet om de pony dagelijks te rijden, maar ongeveer 1 uur per week. (Verder door iemand van 1,64m en 52kg)
Maar idd het scheelt wel of je een haflinger of een arabier bijv. hebt.
Zo niet, en is de pony smaller (zoals een New Forest), dan weet ik dat mijn moeder daar in ieder geval ook op kan, maar minder kan rijden dan op een bredere pony.
Maar 1,55m vind ik wat te groot...
Ten 1e kan ik zo'n beest niet opzadelen en ten 2e heb ik geen grip.
Relliej schreef:Zou een persoon van 1,65m en 69kg te zwaar zijn voor een pony tussen de 1,40m en 1,50m? Of zou dat nog kunnen? Niet om de pony dagelijks te rijden, maar ongeveer 1 uur per week. (Verder door iemand van 1,64m en 52kg)
. heb haar nog maar pas en heb nooit gedacht dat ik te zwaar zou zijn voor haar en heb haar ook vandaag niet horen klagen tijdens mijn intensieve buitenrit van twee uur. Ze kon nog wel wat uurtjes verder...