vliegennetjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RenskeG

vliegennetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-05 12:10

Ik wil graag zo'n vliegennetje wat je over de oren van de pony moet doen en die je dan tijdens het rijden op kan doen. Ik wil graag een zwarte met een lichtblauw randje of helemaal geen randje en het moet ook geen gehaakte zijn met van die rare ravels onderaan.
Op www.rts-sportline.de --> Pferdezubehor --> sonstiges --> fliegenhaube staan ze wel maar als ik dan wil bestellen moet je met Kreditcard betealen maar dat hebben wij niet. Weet iemand anders nog een website waar mooi vliegennetjes opstaan?

_Saar

Re: vliegennetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 15:13

Je zou kunnen kijken in de catalogus van de divoza of bijv. horselover. Misschien hebben die ook een site maar dat weet ik niet moet je ff googlen

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 18:28

Bambino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 19:12

Op divoza hebben ze daar maar vrij weinig van
Op www.dekroo.nl die heeft er heel veel in de winkel helaas niet op de internetsite maar als je gewoon contact met hun opneemt kan die ze natuurlijk ook gewoon opsturen

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-05 08:00

ok dankje

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 08:29

Renske, probeer het eens bij Goedhard in Wierden of bij Ruiterslot in Bornerbroek. En volgens mij heb ik ze ook in Heino gezien.

Ik heb zelf een donkerblauwe met een zilverkleurig randje en die heb ik van Ruiterslot.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-05 08:33

Er zijn er heel veel, ook in ruitersport zaken! Ik zou zeggen, kijk ook is op andere online shops, zoals Divoza !