Alvast bedankt!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
betrapt
hahahaha Dreamy schreef:Iets van Enya is altijd wel mooi!
Jackieboy schreef:hey deb heeft dit mischien iets met ponykamp te maken![]()
betrapt
![]()
![]()
hahahaha

Faas schreef:Je moet iets zoeken waar het hart van mensen harder van gaat kloppen. Dat een galopsprong een extra explosie meegeeft. Ik heb aan een vriendin van mij diverse muziek daarvoor geschikt meegegeven.
Onder andere:
Second Rendez-Vous van Jean-Michel Jarre
Source of Secrets van Mike Oldfield
Bedoeling is dat je uit die muziekjes stukken gebruikt. Source of Secrets bouwt op, bouwt op bouwt op en dan ineens KEDENG! klaar. Heel mooi. Download die maar eens.
Persoonlijk hou ik niet van het gebruik van moderne muziek als rap/hip hop etc. Het moet bombastisch zijn, het geheel naare en hoger niveau tillen.

Faas schreef:Je moet iets zoeken waar het hart van mensen harder van gaat kloppen. Dat een galopsprong een extra explosie meegeeft. Ik heb aan een vriendin van mij diverse muziek daarvoor geschikt meegegeven.
Onder andere:
Bedoeling is dat je uit die muziekjes stukken gebruikt. Source of Secrets bouwt op, bouwt op bouwt op en dan ineens KEDENG! klaar. Heel mooi. Download die maar eens.
Persoonlijk hou ik niet van het gebruik van moderne muziek als rap/hip hop etc. Het moet bombastisch zijn, het geheel naare en hoger niveau tillen.
ArieLover schreef:Faas schreef:Je moet iets zoeken waar het hart van mensen harder van gaat kloppen. Dat een galopsprong een extra explosie meegeeft. Ik heb aan een vriendin van mij diverse muziek daarvoor geschikt meegegeven.
Onder andere:
Amen
Die van Enya, die zorgen daar wel een beetje voor.
Alleen jouw muziekjes ging ik ff downloaden, tenminste, dat wou ik.
Maaaaarrr, mijn muziek programma ( Ares ) kan ze niet vinden
.