Aan huis zadel laten opvullen/uithalen.Wie doet dat?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

QueJira

Aan huis zadel laten opvullen/uithalen.Wie doet dat?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 15:41

ik kan me herinneren ooit eens( in de hoefslag geloof ik )een advertentie te hebben gezien over ruitersport zaak,die hun busje van de zadelpas-service zo hadden ingericht,dat ze op lokatie kleine aanpassingen aan het zadel konden verichten,zodat je meteen je zadel terug hebt.Mijn kussen moeten nl een beetje aangepast worden,maar ik kanmijn zadel eignelijk geen week of 2 weken missen...

wie weet welke ruitersport zaak dit doet??

anydale

Re: Aan huis zadel laten opvullen/uithalen.Wie doet dat?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 16:56

Euhm Horselover of divoza? Verder doet Hulsebos het ook volgens mij, maar dat weet ik niet precies

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 18:53

Ik wil het binnekort laten doen, ik heb zelf een hulsebos zadel dus laat ook hun komen. Dan ben ik 70 euro kwijt en weet ik zeker dat het goed gaat met het opvullen. Ik vind het altijd een beetje vaag om het zadel weg te brengen. Hoe weten hun nou in godsnaam hoe je paard eruit ziet.

QueJira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 19:15

samantha5 schreef:
Ik wil het binnekort laten doen, ik heb zelf een hulsebos zadel dus laat ook hun komen. Dan ben ik 70 euro kwijt en weet ik zeker dat het goed gaat met het opvullen. Ik vind het altijd een beetje vaag om het zadel weg te brengen. Hoe weten hun nou in godsnaam hoe je paard eruit ziet.

ze komen eerst kijken,maar nemen dan het zadel mee.Ik ben nu dus op zoek naar een zadelmaker die het opvullen dus terplekke kan verrichten,dus niet mee neemt terug naar winkel.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 19:34

Ik heb gister mijn zadels laten opvullen. Heb bestfit zadelservice laten komen.

Voorrijkosten waren voor mij nog wel pittig(50 euro), omdat ik nogal in een uithoek zit(jij ook). Misschien zijn er meer mensen bij jou in de buurt met interesse, dat scheelt al weer
Opvullen is vanaf 20 euro geloof ik, ik was 35 per zadel kwijt, maar het was ook wel hoognodig.

Het is echt heel netjes gedaan en kon gewoon op stal Ik zag ze in Ede op de SGW staan en heb toen meteen een visitekaartje meegenomen.

Website is www.bestfitzadelservice.nl
Telefoonnummer heb ik even niet bij de hand, maar dat staat ook wel op de site.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 00:37

Bij ons op stal komt regelmatig Harry Jans(s)en van Horse Totaal: http://www.horsetotaal.nl/

Prima service. VZH-zadel laten opvullen (wat erg nodig was) kostte ons 40 euro. Voorrijkosten rekent hij niet voor zover ik weet, of hij heeft ze meegerekend in het vullen.

Celvin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 11:07

Wij hebben een tijdje geleden Nicky's eye laten komen !
Een vrouwtje uit Bleiswijk.. zijn er echt super tevreden over !!

Ze is absoluut niet van et geld verdienen, ze komt echt puur voor de rug van je paard !
Wij hebben een super uitleg van haar gehad over echt vanalles.. stand van rug, stand van onzelf, plaats van je zadel, tips voor onderhoud etc !

Ze kan terplaatsen aanpassen en alleen bij hoge uitzonderingen neemt ze je zadel mee !

Ik zal straks thuis even voor je kijken naar het email en telefoon nummer !

SisLeone

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 14:31

gomir schreef:
Ik heb gister mijn zadels laten opvullen. Heb bestfit zadelservice laten komen.

Voorrijkosten waren voor mij nog wel pittig(50 euro), omdat ik nogal in een uithoek zit(jij ook). Misschien zijn er meer mensen bij jou in de buurt met interesse, dat scheelt al weer
Opvullen is vanaf 20 euro geloof ik, ik was 35 per zadel kwijt, maar het was ook wel hoognodig.

Het is echt heel netjes gedaan en kon gewoon op stal Ik zag ze in Ede op de SGW staan en heb toen meteen een visitekaartje meegenomen.

Website is www.bestfitzadelservice.nl
Telefoonnummer heb ik even niet bij de hand, maar dat staat ook wel op de site.

Volgens mij heb jij John gehad. Hij zei dat ie in Den Helder was geweest dus dat zal wel bij jou zijn dan. Zijn telefoonnummer is [verwijdert door xkatleentjex]
Laatst bijgewerkt door Kwanyin op 07-07-05 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: telnummers liefst via pm geven