startkaart, vereniging enz...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bonny4life

startkaart, vereniging enz...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 10:16

hoihoi

ik ga misschien met mijn pony bij de paarden starten, ben er nog niet helemaal over uit want ik wil ook wel heel graag een paard maar zit nog te twijfelen of ik het met mn pony eerst een jaar probeer ofzo..

nu vroeg ik me af, wat is een goedkope vereniging om lid te worden (ik kom uit bunschoten, utrecht/gelderland) en heb weleens wat gehoord over de stichtse? is daar iemand lid? of weet iemand nog een goeie? ik wil er niet gaan lessen maar gewoon lid worden om een startkaart aan te vragen.. en als ik nu een strartkaart aanvraag, is dat dan niet dom? omdat hij in januari alweer verloopt? betaal je dan weer het volle bedrag? en als ik hem nu zou aanvragen weet iemand dan hoe lang het duurt voor je hem hebt? ik hoop dat iemand wat weet, heb al gemaild naar de knhs maar heb nog nix terug!

groetjes

Rivjenn

Re: startkaart, vereniging enz...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-05 11:59

volgens mij duurt het ongeveer 2 weken voordat je startkaart binnen is.
Je moet idd voor het hele jaar betalen.
Het staat niet dom hoor, maar het is misschien zonde omdat je voor het hele jaar moet betalen.
En in januari moet je idd weer alles betalen voor een heel jaar.
Verder ken ik geen verenigingen bij jou in de buurt.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 17:40

mmm...beetje jammer ik wilde eigelijk niet zo lang w88 met starten maar als je 2 x het volle bedrag moet betalen.. is niet erg leuk.

Bonny4life

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-05 21:46

niemand meer??