Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Voor een paard zijn het ook niet zijn oude vertrouwde schoenen...ikke schreef:Ik zou eens op zoek gaan naar een andere smid.
Je moet wel een hele goede reden hebben om elke zes weken andere ijzers te willen. Beetje smid kan ijzers leggen die normaal gesproken 8 - 10 weken kunnen.
ikke schreef:Ik zou eens op zoek gaan naar een andere smid.
Je moet wel een hele goede reden hebben om elke zes weken andere ijzers te willen. Beetje smid kan ijzers leggen die normaal gesproken 8 - 10 weken kunnen.

Sydney2005 schreef:'n Week??? En dan nog stug volhouden dat het niet aan de smid ligt?Hij liep vandaag gelukkig alweer goed, viel me 100% mee, heeft ook wel is een week geduurd dat ie weer normaal liep.
ikke schreef:Sydney2005 schreef:'n Week??? En dan nog stug volhouden dat het niet aan de smid ligt?Hij liep vandaag gelukkig alweer goed, viel me 100% mee, heeft ook wel is een week geduurd dat ie weer normaal liep.
Geef dan eens tien hele goede andere redenen!
Als een paard een dag kort is, dat kan, twee dagen, nou vooruit, maar zeker geen week!
. Klinkt raar, maar de jonge paarden in de opfok moeten soms qua beenstand een handje geholpen worden en onze hoefsmid is een ster in corrigerend bekappen.