Ooteman.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Ooteman.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 17:30

hallo,
ik denk er over een lading paardenzooi te bestellen bij ooteman.nl
heeft iemand ervaring met ze?
ook de lever tijd etc ?
alvast bedankt.
Iris.

Anoniem

Re: Ooteman.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 18:04

Je kan het beste even langsgaan bij ze. Mijn vriendin heeft een westernzadel gekocht daar, Ooteman zei dat het goed lag maar ze was toch niet zeker en heeft het aan een kenner gevraagd, dat zadel lag dus helemaal niet goed. Ze had er al een paar keer mee gereden toen het zadel ook nog eens ging scheuren in het leer. Niet goed dus, mijn ervaring zelf is ook niet zo goed. We hadden een keer een folder gekregen over enorme uitverkoop, aangezien wij niet zo dichtbij wonen hadden we er een dagje voor uitgetrokken. Toen we daar aankamen bleek een deel van de aanbiedingen alleen te gelden op dingen die je dus echt niet zou kopen. Ook aanbidingen van: rijbroeken voor €10!!! Maar dat waren broeken waar je nog geen week mee zou doen naar mijn mening. Mijn ervaringen zijn dus niet goed nee. Ik denk dat je beter naar www.divoza.nl of www.pikeur.nl kan gaan, daar komen bijna altijd goede berichten vandaan.

Groetjes [***]

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 18:08

het gaat hier niet om zadels,

halster en poetsbox tc..

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 18:16

Mijn ervaringen zijn WEL goed.
ook met zadels trouwens! Okee, ze hebben geen verstand met passen..en je kan ook geen super kwaliteit verwachten!
Halsters zijn goed, net zoals bij andere zaken, zoals BR, Anky, enz.ezn.
Mijn poetsding komt er ook vandaan..Me pony heeft er heel hard tegen geschopt en hij vloog alleen maar weg, geen deuk ofzo..

Trouwens..Als er een oude aanbieding nog staat, mag je het ook voor die prijs hebben

_Martine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 18:22

Ooteman rulezz!

felicity

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 18:36

Ik ben er super tevreden over. Heb daar peesbeschermers en strijklappen en een singel besteld. Ik had de singel gekocht. Mijn nieuwe paard was er nog niet. Ik heb toen gebeld omdat ik dacht dat ie te groot zou zijn. Ik mocht hem toen nog een week houden passen en mocht hij niet passen kon ik hem nog terug sturen. Binnen 3 dagen had ik een nieuwe.

Super service!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-05 19:03

oke
dat wild eik horen : hoe hun service was en met toesturen etc.

anita

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 19:50

Ik heb goede ervaringen. Je kan het beste even Ooteman bellen en vragen of je iets kan terugsturen want het scheelt natuurlijk wel wat dat is.

shemar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 21:22

Heb toevallig vanmorgen op de markt een halstertje bij ze gekocht, hij past niet maar ga hem volgende week gewoon weer omruilen. Dat geeft nooit problemen, bijna alles kan gewoon weer retour bij ze.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-05 21:43

Ik heb een sjabrak en DVD bij ze gekocht, prima service.